Jump to content

Var är ni...


The Balla
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker spelet var OK inte mer

Det är ju iof gta men ändå, dom borde anstränga sig på grafiken.

Gta3 såg ju bättre ut än lcs.

Och sen i vissa cutscener så står dom bara och vickar lite på armarna, USCH!!!!!! :)

Vissa nya uppdrag har dom som soppbils och brandbil(där man ska orsaka kaos under en tid).

Men det är ´kul att vara tillbaka i Liberty city.

Men ändå har inte spelet samma känsla som gta3.

Ett stort + för att autosiktet är så bra på ps2, det är nog det bästa av alla gtaspel.

Men inget av detta räcker för att det ska vara ett spel man blir förälskad i.

6/10

Bara inte R* håller på att tappa gräppet :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker spelet var OK inte mer

Det är ju iof gta men ändå, dom borde anstränga sig på grafiken.

Gta3 såg ju bättre ut än lcs.

Och sen i vissa cutscener så står dom bara och vickar lite på armarna, USCH!!!!!! :)

Vissa nya uppdrag har dom som soppbils och brandbil(där man ska orsaka kaos under en tid).

Men det är ´kul att vara tillbaka i Liberty city.

Men ändå har inte spelet samma känsla som gta3.

Ett stort + för att autosiktet är så bra på ps2, det är nog det bästa av alla gtaspel.

Men inget av detta räcker för att det ska vara ett spel man blir förälskad i.

6/10

Bara inte R* håller på att tappa gräppet :shifty:

Ehemm.. menar du att det manuella siktet e bäst i lcs? för då snackar du ju skit sanandreas har det bästa siktet du kan ju jogga medans du skjuter i det medans i lcs står man bara som en jävla pricktavla för snuten juh!! för autosiktet kan du ju inte mena det e ju samma som i sanandreas bara att i sanandreas så snurrar de tre små gröna trianglarna :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehemm.. menar du att det manuella siktet e bäst i lcs? för då snackar du ju skit sanandreas har det bästa siktet du kan ju jogga medans du skjuter i det medans i lcs står man bara som en jävla pricktavla för snuten juh!! för autosiktet kan du ju inte mena det e ju samma som i sanandreas bara att i sanandreas så snurrar de tre små gröna trianglarna :)

Ok förlåt då :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Tjena... nu tror jag nog at många känner som jag dvs at lcs kom . och det gick. iallafall på ps2 men spelar ni fortfarande? de gör inte jag, själv har ja hittat nya driver för 159 kr på www.cdon.com haha oj sorry för offtopic men var håller ni hus nu då? i spelet(om ni spelar ännu)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte orkat att klara det på PSP, det är ju fullkomligt jävla värdelöst att spela precisionsuppdrag i GTA på en konsoll som har en analog spak som har lika bra precision som gud vet vad.

Enda nyttan spelet har gjort är att jag kunde nedgradera min PSP så att jag kunde spela buska på den, och det i sig är väl nästan ovärderligt, så jag är inte missnöjd med köpet över det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VEt inte jag har klarat av nånstans runt 35-40%.. Sista uppdraget jag gjorde var i allafall Då jag dödade bossen av Yakuzan. Kazuki tror jag han heter.. Har Donald Love kvar på 3dje ön.. Kommer nog mer uppdrag tror jag..

Är det bara jag eller nån annan som tycker att spelet är lite kort? Det är nästan lite för lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja fyfan som vi snackade om förut spelet är JÄTTE kort:S:S usch--- och så super enkelt... jag har aldrig klarat sista uppdragen i nått gta på första försöket :P

Så länge man tar sig förbi båtarna ibörjan har man så gått som klarat det. Jag tycker dom här båtarna kan vara ganska jobbiga, det är lätt, men tummen tar mycket stryk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar tråden lite eftersom den fråga jag tänkt ställe inte förtjänar en helt egen tråd. Det skulle vara onödigt.

Jag har gjort den första delen av Donald Love's uppdrag på tredje ön. men jag fattar inte riktigt hans uppdrag.

Jag antar att jag borde skriva:

SPOILER VARNING!!!

Vad menar Donald. Vad är det för planer man stjäl från Avery när man dödar honom? Äger Avery Panlantic företaget, eller hade han tänkt göra en deal med det företaget. Ägde Avery den delen av Stauton Island eller hur kan hans planer inkludera hela det distriktet?? Varför skulle man samla ihop reporterns och Avery's lik och skicka till Panlantic??

Jag måste ha fattat något fel. Men ni som vet. Kan ni vara snälla och klara upp det för mig :D .

Tack i förväg.

Redigerad av Gtamama
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nu är du väl lite hård? :wub:

Det är ju faktiskt gta vi snackar om.

Jag tycker också att spelet är sådär.

Men det är bara för att vi är vana vid gta.

slår ju iaf 3an :P

jag är på karmageddon updraget (eftersom jag är klar med salvatore och donald <3 )

edit: klar med alla story nu

Redigerad av Folke_fisk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja lcs dog för mig (och säkert många fler) med ens storyn tog slut...och på nåt sätt känns det fan som att rockstar inte lyckades med lcs... visst det är det mest sålda till psp bla bla... men jag tycker iallafall att lcs kom typ som driv3r .. dvs: inte färdigt...en miss helt enkelt saken är den att gta3 är ju inte så speciellt bra längre men det finns en viss speciell känsla i det... och jag tror inte att man har gjort något bra om man gör ett spel i desperation att släppa det på psp så snabbt som möjligt men sedan glömma allt det viktiga i spelet. lcs e fan ett komplett segt spel iallafall på ps2.

edit: på ps2 har man massa gta att jämföra med.. det har man inte på psp därför suger det hårdare på ps2.

men men... som ja alltit sagt: aaahhh gta :D

Redigerad av The Balla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...