Jump to content

Var är ni...


The Balla
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte utan bra vapen.

Första gången hade jag en tec-9 och en m4, och jag dog när jag kom till *spoiler*Fyren*spoiler*

Andra gången hade jag en M60 och en python, där klarade jag mig nästan utan nån skada :)

Enligt mig ska det vara svårt även med de allra bästa vapnen. Alldeles för kort var det också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar topicen.

Var finns screwdriver? :>

tror inte den finns i lcs eller den finns inte:P men det finns en rakhyvel heheeh:D men vafan grabbz de flästa har väl antagligen klarat det (gjorde det för ca en vecka sen tror jag) men hur kör ni nu då? när stoyn e klar? ja själv kör ja runt o gör alla race i liberty city och letar rampages MOAHAHA! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit 20 nånting procent i spelet, är på Staunton island, men jag vill inte skynda genom spelet utan njuta av det så länge som möjligt...

Skruvmejseln, om det är en sån jag har(?), tror jag att jag fick från nån av strejkarbetarna i Portland vid hamnen....

Redigerad av wilmas_matte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är du väl lite hård? :unsure:

Det är ju faktiskt gta vi snackar om.

Jag tycker också att spelet är sådär.

Men det är bara för att vi är vana vid gta.

Nej, men det är enbart vad jag tycker.

Jag blev jätteglad över nyheten att en kopia till PS2 skulle komma, så jag antar att jag hade för stora förhoppningar, dumt? Ja.

Själva staden är det inga fel på, var verkligen härligt att komma tillbaka. Men det är storyn jag inte tycker är något vidare lyckad, känns så instängd på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det är enbart vad jag tycker.

Jag blev jätteglad över nyheten att en kopia till PS2 skulle komma, så jag antar att jag hade för stora förhoppningar, dumt? Ja.

Själva staden är det inga fel på, var verkligen härligt att komma tillbaka. Men det är storyn jag inte tycker är något vidare lyckad, känns så instängd på något sätt.

Mm det håller jag med dig på.

Man blir typ ingen maffiaboss och man kan inte köpa fastigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade spelet idag efter att inte ha spelat på 2-3 veckor eller så... och storyn var sämst. Rent ut sagt värdelös. I alla GTAspel har jag fått känslan "det här är min stad" efter jag klarat av storyn. Men i LCS är cutscenes extremt dåliga, ingen känsla alls, inte alls som i tidigare spel. Speciellt sista cutscenen. WTF? Dessutom är man hela tiden Salvatores slav och han påstår att det är han som styr hela staden. Och vad har han gjort? Suttit på sitt feta arsle och bossat runt med Toni. Jag skulle bara vilja skjuta skallen av honom istället och ta hans hus.

Jag vet att det är en PSP-portning och jag är glad att de portade det, men jag kan inte gömma min besvikelse över det här. Jag visste att simning, klättra upp på saker och mer funktioner var borta, det har jag inga problem med. Men just att storyn och cutscenes är så extremt fantasilösa och stela... det är inte alls samma sak som med tidigare GTA-spel på PS2, Xbox och PC så som t.e.x. VC.

Med tanken att jag inte gillade staden så mycket redan i GTA3 kan nog läggas till på min besvikelse. Var redo att ge staden ny chans men det verkar inte bli någon förändring på vad jag tycker om LC. Jag föredrar både VC och San Andreas omgivningar och ljussättningar framför LC's. Jag gillar inte den mörka stilen som vissa vill säga att den ger en speciell "maffia"-känsla men den känner jag inte av alls. Den har faktiskt tagits bort en aning med VC ljussättning här och där, men det känns ändå inte... som det ska... heh... där får väl folk ha sin egen åsikt.

Dessutom så gillar jag inte Toni Ciprianis modell. Är det bara jag som tycker något ser skumt ut? Speciellt överdelen av hans kropp. Typ huvudet, axlar och så.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, själv har ja gjort alla uppdrag i stounton island förutom dom hos pastorn. som jag precis ska börja med

OH! just ja gjorde just alla 10 banor på crossbanan i portland så ja fick "manschez" haha ser ungefär ut som en 250... hehehe den e fett härlig (ingen skilldnad) men fixa den!:huh::)

Var ligger crossbanan? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...