Jump to content

Jackass 2


gizmo91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej då vet vi. Var det nån mening med denna tråden?

Antagligen att man ska diskutera den kommande jackass filmen, vill/ska man se den, har man förhoppningar på den? tror man den är bättre sämre än 1:an, osv.

Ska själv lätt se den och hade ingen aning om att den skulle komma. tack gizmo :unsure:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen att man ska diskutera den kommande jackass filmen, vill/ska man se den, har man förhoppningar på den? tror man den är bättre sämre än 1:an, osv.

Ska själv lätt se den och hade ingen aning om att den skulle komma. tack gizmo :unsure:

Antagligen ja. syftar på att han borde skriva en lite med givande post som går att föra vidare i en diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Själv så har jag väntat i 2 år på den nya filmen och ska självklart se den.

@Qouad: Np :P

@KalleR: MEningen med tråden är (som Qpuad och rabarben skrev) att disskutera filmen, men jag skapade den även för att meddela er att den kommer.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jackass e ju för grymma, alltså...

Visste dock inte att Jackass fortfarande fanns. Trodde de hade ersatts av mad boys eller vad det nu var den där andra showen på MTV hette...

Showen går ju fortfarande på MTV, bara redan sända avsnitt dock. Dom gjorde bara 3 sesonger. Men nu har dom återförenats för att göra en två.

Dom kändaste i Jackass startade ju eget. Bam, Ryan Dunn och alla dom hade ju Viva La Bam, Steve-O och Pontius skapade Wildboyz och Johhny Knoxville satsade på skådespelar karriären.

Förövrigt älskar jag Jackassgänget, ser fram emot filmen,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den nya Jackass filmen kommer ut den 22 september.

Här är en trailer.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaa!

Nu är min lycka tamefan gjord!

Btw, trailerna ska jag se på så fort jag får bredband (blev lite tvungen att skryta om det)

Är alla grabbarna med den här gången också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Showen går ju fortfarande på MTV, bara redan sända avsnitt dock. Dom gjorde bara 3 sesonger. Men nu har dom återförenats för att göra en två.

Dom kändaste i Jackass startade ju eget. Bam, Ryan Dunn och alla dom hade ju Viva La Bam, Steve-O och Pontius skapade Wildboyz och Johhny Knoxville satsade på skådespelar karriären.

Förövrigt älskar jag Jackassgänget, ser fram emot filmen,

Det visste jag faktiskt inte, trodde de höll på än.

Nåväl, jag tyckte väl inte ettan var sådär väldigt bra men kul en del stunder. Tvåan ser fin ut, den får jag ta och se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg trailern nu, eftersom som jag har bredband...( :P )

Det verkar riktigt nice! Hoppas bara inte att dom känner att dom måste vara "bättre än sig själva" och börjar göra en massa farliga tråk-saker á la Dirty Sanchez, utan att dom har den gamla sköna, flummig stämningen kvar :wacko:

Raketcykeln såg livad ut :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...