Jump to content

Jackass 2


gizmo91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta att jag går lite offtopic, men jag måste fråga:

är Bams liv verkligen så kaos och får April och Phil stå ut med alla hans hyss, på riktigt som man ser i Viva la Bam? För jag har en liten känsla över att det kan vara skådespeleri.

Jag kanske är dum, jag vet inte, det kanske är helt verkligt.

Och en tjej i min skola, hennes farbror äger Sexpak Stix och känner Bam. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. det är ju inte kul, ju. Eller? Vill folk bara njuta av att se andra slå sig? Det är ju mycket roligare att se när folk omedvetet skadar sig i så fall.

Det har du rätt i att det är roligare, men på något vis så är dom roliga trottsallt, ibland kan jag tycka att man har sett det förut fast man inte har det, och då är det inte lika roligt, men när de kommer med nya saker brukar det oftast vara roligt, för att dom gör allmängt "störda" grejjer, saker som jag själv inte skulle våga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag den enda som inte riktigt fattar vad som är så jävla bra med Jackass? Dom slår sig, okej... men vad är det roliga i det?

Dirty Sanchez är precis det du nämner och det är inte ett dugg roligt. De slår spikar genom huden, ska slå varandra men en jävla trädildo och slänga kaktusar på varandra. Det roliga med Jackass är att de gör så sköna saker. När de går in och frågar en uppstoppningsfirma om de kan stoppa upp mormor, när Rick Koszik (stavning?) går in på en bajamaja och skiter, och ut kommer sedan Weeman (:wub:), "Ice-block skating" m.m.

Det är det som är kul! Inte när man gör illa varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...