Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har tyvärr ingen kamera med mig... Men väldigt basic... Sådana stolar som man ofta har i skolmatsaler... fyrkantiga plastdynor med böjda metallbjälkar som håller ihop... lättstaplade...

Jag tycker det är bra stolar att sitta i... Och inte något för mjukt som man får ont i ryggen av. Fast dom skulle kanske kunnat vara lite högre så man hade haft skrivbordet så högt upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tyvärr ingen kamera med mig... Men väldigt basic... Sådana stolar som man ofta har i skolmatsaler... fyrkantiga plastdynor med böjda metallbjälkar som håller ihop... lättstaplade...

Jag tycker det är bra stolar att sitta i... Och inte något för mjukt som man får ont i ryggen av. Fast dom skulle kanske kunnat vara lite högre så man hade haft skrivbordet så högt upp.

Isch.. jag skulle nog aldrig palla utan en mjuk arbetsstol :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara slänga in länken till Knappnytt 3: Dreamhack

Hamsterpaj/flash

Scrolla ner en liten bit och leta efter Knappnytt3: Dreamhack (Raden längst till höger tror jag)

HAHAHAHAHHAHAH så jävla klockrent...skrattade såhårt.

"jag behöver inte nämna några namn, men jag pratar om dig på rad 8."

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är vi vidare i cs-turneringen.

Vi utklassade dom med 15-0, dom var verkligen skitdåliga.

Om någon vill ha sanningen istället så missade båda lagen matchen och vi fick dom att ge upp och ge oss WO. Så vi spelar imorgon klockan 11 mot ett lag som utklassade sina motståndare.

Om jag lyckas hitta så ska jag ge hltv-länk senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN (w00t) Så sitter man hemma på ännu ett DH, lika sorgset varje gång.. Men ska förhoppningsvis på Winter med en polare, är ju bara 12 år så det är svårt att dra dit själv.. En fråga bara, är det jobbigt att inte ha en plattskärm? Eftersom jag inte äger någon har jag inte möjlighet till det.. Hare gött på DH :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...