Jump to content

Sum41


The xD
 Share

Recommended Posts

Försök inte skyffla ifrån detta band ifrån eran genré, ni vet att den hör hemma där. Bara ni som har problem med att erkänna det.

Precis som ni hiphopare försöker skyffla iväg 50cent och liknande från hiphop med "viktig text".

*edit*

Så ja, sluta med musikkrig nu. Bra försök dock.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha

sån musik är fan ett hån mot musikvärlden och skivbolagen...även om det var skivbolagen som skapade "genren". You see...

I alla tider som det funnits populärmusik så har företagen försökt hitta vägar att tjäna pengar på den, genom att skapa artister. Detta har som sagt pågott nu som för, se the monkeys, take that eller britney spears. Vad som nu börjar hända är dock att delar av fjortismakten (den viktigaste kundgruppen) har börjat se igenom försöken att skapa artister. Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omvänd konstig hatan mot sig själv på något sätt. Mycket invecklat. Har ofta suttit och funderat på det här framåt kvällskvisten eller på fyllan. Hur som helst. I det här facket kan du kasta in band som Blink 182, Sum 41 eller Avril Lavigne.

Till och med dina favvoband...har du sett!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag gillar inte... Dåliga titlar, förstår inte vad "Hej" gör där :teehee:

Jag har faktiskt inte en aning själv :)

Men jag skulle väl antagligen börja skriva men hade den fortfarande kavr på titel rutan eller nått.. märkte de sen efter :unsure:

Och ni bara så ni vet... jag bad inte om nån musiklektion....

Redigerad av The xD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...