Jump to content

Sum41


The xD
 Share

Recommended Posts

Jag älskar Sum41! Helt jäkla underbara! Och den där videon då de hoppar i en pool! Höhöh, såå...

...wow!

Just. Wow.

Nämen allvarligt, de är skitbra. Jag vet dock inte vilka låtar jag gillar mest, eftersom att jag inte vet titlarna för jag har laddat ner deras album och allt heter typ Sum41-01 osv., och jag vet inte varför kan någon kanske berätta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fat lip, Heart Attack, Hell song, In to deep är ett par riktigt bra låtar...

Jag brukade tycka om dem rätt mycket men har glömt bort dem mer och mer... Men visst har dom ett par bra låtar dock finns det bättre band :ermm:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha

sån musik är fan ett hån mot musikvärlden och skivbolagen...även om det var skivbolagen som skapade "genren". You see...

I alla tider som det funnits populärmusik så har företagen försökt hitta vägar att tjäna pengar på den, genom att skapa artister. Detta har som sagt pågott nu som för, se the monkeys, take that eller britney spears. Vad som nu börjar hända är dock att delar av fjortismakten (den viktigaste kundgruppen) har börjat se igenom försöken att skapa artister. Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omvänd konstig hatan mot sig själv på något sätt. Mycket invecklat. Har ofta suttit och funderat på det här framåt kvällskvisten eller på fyllan. Hur som helst. I det här facket kan du kasta in band som Blink 182, Sum 41 eller Avril Lavigne.

Till och med dina favvoband...har du sett!

Nein. Blink 182 började lira själva i Tom's garage när dom var 15-16 år, och en skivproducent hörde dom på en spelning och fixade kontrakt med dom. (tror det var så iaf, rätta mig om jag har fel) :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha

sån musik är fan ett hån mot musikvärlden och skivbolagen...även om det var skivbolagen som skapade "genren". You see...

I alla tider som det funnits populärmusik så har företagen försökt hitta vägar att tjäna pengar på den, genom att skapa artister. Detta har som sagt pågott nu som för, se the monkeys, take that eller britney spears. Vad som nu börjar hända är dock att delar av fjortismakten (den viktigaste kundgruppen) har börjat se igenom försöken att skapa artister. Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omvänd konstig hatan mot sig själv på något sätt. Mycket invecklat. Har ofta suttit och funderat på det här framåt kvällskvisten eller på fyllan. Hur som helst. I det här facket kan du kasta in band som Blink 182, Sum 41 eller Avril Lavigne.

Till och med dina favvoband...har du sett!

Du har suttit och grubblat på något som är mycket invecklat... Congrats?

"Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omväng konstig hatan mot sig själv på något konstigt sätt"

Tack för en total waste of time... Du tycker alltså att skivbolagen skapar banden (fel i det här fallet, däremot suger dom väl ut så mycket pengar dom kan men det är en annan fråga) för att tycka illa om sig själva på något konstigt sätt som är mycket invecklat för att det är bra när man ska skapa artister?

Försöker du komma med djupa kommentarer som egentligen inte har någon poäng eller förankrad i en sak som jag gillar att kalla verkligheten eller svamlar du bara?

---

Tips: Gå över till de andras sida och kom med något moget svar som att de är bajs, tills du kommit på vad det var du ville säga...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...