Jump to content

Lägg upp saker på er


okka
 Share

Recommended Posts

Haha Stell har en dildo !

:ermm:

Nej, 2.

Och jag har dom inte till nått. Dom ligger inne i min gaderob.

Den stora blåa hade jag som baseboll trä förut, så jag "råkade" slå sönder vibratorn på den. Och hur jag fick tag på dom då säkert. Min syrra va på dildo party, köpte dom för skoj, Men ville inte ha dom sen, så hon la dom i gaderoben, jag fick rummet när hon flyttade och dom låg kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, 2.

Och jag har dom inte till nått. Dom ligger inne i min gaderob.

Den stora blåa hade jag som baseboll trä förut, så jag "råkade" slå sönder vibratorn på den. Och hur jag fick tag på dom då säkert. Min syrra va på dildo party, köpte dom för skoj, Men ville inte ha dom sen, så hon la dom i gaderoben, jag fick rummet när hon flyttade och dom låg kvar.

Du beställde inte från någon halvskum internet-affär då? :ermm:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å du vägar TA i dom!?? :ermm:

Ja, herregud. Tro fan att dom inte är använda.

Tror ingen skulle uppskatta en 25cm lång jävla dildo ditt kött.

Jag sa klart och tydligt att hon köpte dom på ett Dildoparty, vilket är lika dant som ett klädparty eller plastparty. Du beställer saker och får dom hemskickade.

Men hon ångrade sig, la dom i gaderoben och där fick dom ligga tills jag rotade upp dom och hade dom att slåss med. Vilket var för ööhm.. måste va 4-5 år sedan, var iaf i början av högstadiet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...