Jump to content

Parkour


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag är proffsig nog att misslyckas med vad jag gör och ramla och så mig. Jag är bättre en dig. Jag har typ tusen ställen att klättra på här, lite allt möjligt, men ingen att filma. Surt surt surt!

Haha. Men om du misslyckas har du inte kontroll right? Det är inte lite vingligt farligt. Har inte så många ställen här precis förutom om jag tar bussen eller annat färdsätt in till stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Men om du misslyckas har du inte kontroll right? Det är inte lite vingligt farligt. Har inte så många ställen här precis förutom om jag tar bussen eller annat färdsätt in till stan.

Nej, min hjärna har inte vant sig i att min kropp är såhär lång än. Haha, annars skulle jag nog inte kunna slå i knäet i en vägg :lol:

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom ingen här värkar/orkar/kan inte filma så förstör jag stämningen genom att lägga upp min film.

Kan laddas ner här!

Eller kan den ses här på youtube.

Det dåliga om ni ser den på Youtube är att kvalitén är mycket sämre samt ljudet. Jeje, det är många klipp sen jag började.

Bravo bravo *applåder* riktigt snyggt gillade när du hopppade över maddrassen och detr såg ut som du skulle göra en karate kick, riktigt snyggt.

Jag har en kompis här i byn som är ganska så grymm på att springa klättra und so weiter, ska kolla om jag och han kan göra en liten film. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Bravo bravo *applåder* riktigt snyggt gillade när du hopppade över maddrassen och detr såg ut som du skulle göra en karate kick, riktigt snyggt.

Jag har en kompis här i byn som är ganska så grymm på att springa klättra und so weiter, ska kolla om jag och han kan göra en liten film. :shifty:

Hehe, tackar. Ska träna på ett och samma ställe I sommar bara för att få känna på hur det känns att flyta fram som vatten och aldrig stanna av. Det där med ''karate kicken'' stämmer. Det är helt enkelt en grund man lär sig. Gick I Taek Wondo förut och då fick vi träna sånt där. Väldigt effektivt att andvända nu när jag tränar Parkour, det enda som är svårt är landningen, dock fixade jag den med en sån här tunn madrass några gånger efter detta spelades in. (w00t)

EDIT: Menar inte kicken, utan själva tekniken I hoppet.

EDIT: Någon här som vet hur man vinner över sin höjd räddsla? Som ni såg på det där stora planket så gick det lite segt. Bara att träna träna eller?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Något skit jag och ett par polare fixade ihopa igårkväll...

http://youtube.com/watch?v=YfYveNIfXkg

Ser bra ut! Ett råd då man hoppar över saker utan att stärka sig på händer eller annat är att dra upp benen rejält mycket så dom inte tar I hindret. Såg bra ut då ------- tog sig ner från containern.

Ser bra ut! Ett råd då man hoppar över saker utan att stärka sig på händer eller annat är att dra upp benen rejält mycket så dom inte tar I hindret. Såg bra ut då ------- tog sig ner från containern.

ÄDIT: Skicka en länk PM där jag kan ladda upp filme så redigerar jag ihop den.

Btw, svart kukhora vad dom här killarna har kontroll. Väldigt väldigt mycket tricking men endå. Lite PK. Vid 06.00 är den riktigt bra.

http://youtube.com/watch?v=TJFpWcVhEFo

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...