Jump to content

Parkour


Cyper
 Share

Recommended Posts

Tänkte att dom som har filmer som dom själva har gjort kunde lägga upp dom här. Tanken är att lägga ihop allting till en lite längre film, lägg upp dom på någon sida eller skicka dom till mig på msn (bara att fråga efter den) själv har jag klipp med mig själv. Hms, känns inte som om många här tränar PK, vår väl hoppas på det bästa.

EDIT: Det kommer behövas minst två klipp från varje person. Frågan är om vi ska lägga upp dom här, synligt för alla eller någon annan stanns. Lägger vi upp dom här har dom i princip sett hela filmen då den väl är klar.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

För er som kör, är ni nybörjare eller har ni tränat länge? Själv har jag inte tränat så länge. Måste fixa en kamera man.. Hmm.

EDIT: Jag vill ha filmen I ett snabbt tempo, någon som kan fixa Fransk rappmusik eller något sådant? Passar oftast bäst. Inget segt. Sen, ska vi göra klippen officiela eller ska vi göra klart filmen innan? Gtasajten's traucers. :huh:

EDIT: Vad ska filmen heta?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara säga att ni MÅSTE ha med (i slutet iallafall) klipp där ni misslyckas. När man inte nästan gråter för att det ser snyggt ut när man ser någon flänga mellan två hus så är det att gråta av skratt när man ser något som ska springa upp för en vägg typ trampa snett och springa in i väggen... Så... Klipp där ni misslyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vill bara säga att ni MÅSTE ha med (i slutet iallafall) klipp där ni misslyckas. När man inte nästan gråter för att det ser snyggt ut när man ser någon flänga mellan två hus så är det att gråta av skratt när man ser något som ska springa upp för en vägg typ trampa snett och springa in i väggen... Så... Klipp där ni misslyckas.

Jag misslyckas och gör nästan aldrig illa mig och det är för att jag gör bara saker som jag är hundra procent säker på. Hoppas alla andra gör det också. Men visst, det kan vara roligt, men jag tar I allafall inte på mig ansvaret. :huh:

Jag är lite nördigt hemlig och vill bevara spänningen, därför lägger jag upp bilder.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle va häftigt om det blev något. Fattar inte hur de som håller på vågar vissa saker de gör :P

Det kommer att bli något hursom hälst, eftersom att jag kommer släppa en liten film. Varför skulle man inte våga visa vad man gör? Parkour är den sport där du har (förhoppningsvis) väldigt stor kontroll över din kropp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer att bli något hursom hälst, eftersom att jag kommer släppa en liten film. Varför skulle man inte våga visa vad man gör? Parkour är den sport där du har (förhoppningsvis) väldigt stor kontroll över din kropp.

När dom springer på små stensaker som är 1000 meter ovanför marken så måste ju även dom bli lite vimsiga tycker man. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer att bli något hursom hälst, eftersom att jag kommer släppa en liten film. Varför skulle man inte våga visa vad man gör? Parkour är den sport där du har (förhoppningsvis) väldigt stor kontroll över din kropp.

Nej nej nej, inte visa, vissa. du vet det där lilla ordet som kan bytas ut mot "en del av de".

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...