Jump to content

Parkour


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Eftersom ingen här värkar/orkar/kan inte filma så förstör jag stämningen genom att lägga upp min film.

Kan laddas ner här!

Eller kan den ses här på youtube.

Det dåliga om ni ser den på Youtube är att kvalitén är mycket sämre samt ljudet. Jeje, det är många klipp sen jag började.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nice, väldigt nice!

Bara en liten fråga...vet du om det finns (och isf vart) någon tutorial film som beskriver saker man kan göra.

Hehe, tackar. Min första film var det. Kanske blir någon till efter sommaren eller så.Tja, varför inte bli medlem på le-parkour.se ? Finns totorials Här. Om du inte har kört förut så borde du läsa allt som står Här. :wub:

EDIT: CurunirOfValinor, din kissolle.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan det ser kul ut. Men om jag skulle börja skulle det bli tråkigt för ingen jag känner håller på med det.

Samma här tyvärr, är väldigt sugen på't men har svårt att se någon av mina polare göra det.

tyvärr tyvärr men kanske att jag provar lite någon dag ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här tyvärr, är väldigt sugen på't men har svårt att se någon av mina polare göra det.

tyvärr tyvärr men kanske att jag provar lite någon dag ändå :P

Exakt. Ska nog också prova.

Jag provade en gång innan för några år sen när jag precis hade sett på någon film som hette typ yamakasi eller något :D

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...