Jump to content

Vad har du för operativsystem?


Valle-Ball
 Share

Vad har du för operativsystem?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg
XP Home

Vad är skillnaden mellan Home och Pro?

Home fungerar bra när allting går som det ska - men så fort något är fel har Home en massa begränsningar, flera saker du inte kan ändra på - en n00b- verision, helt enkelt, för att inte idioter ska råka förstöra något viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Home fungerar bra när allting går som det ska - men så fort något är fel har Home en massa begränsningar, flera saker du inte kan ändra på - en n00b- verision, helt enkelt, för att inte idioter ska råka förstöra något viktigt.

Jag behöver home :D

Jag har XP Pro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alla har ju piratversion. Och jag kanske också har det. Jag måste ha SP2 för att det det går så segt att föra över filer till min externa håddisk via usb.

Tanka xp med inbyggt SP2.

BTW, har uppgraderat till Vista beta 2 (x64) nu, ska installera Mandriva så fort jag får min nya hårddisk.

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nått gött med Vista då? Såg på nån film att fönstrena var i 3D.

Fönsterna eller fönstrena?

Nja, inte 3D direkt: http://thevista.ru/page.php?id=4961

Tyvärr har Vista ett nytt system mot piratkopiering som kan vara knepigt att komma runt. Och om man kommer runt det, så stängs genomskinligheten av tillsammans med halva kontrollpanelen.

Fönstrena.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...