Jump to content

Vad har du för operativsystem?


Valle-Ball
 Share

Vad har du för operativsystem?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg
För att du har en piratverison. BUSTED!

Ska gå iaf. Dock vet jag inte hur det är om man laddar ner det från MS hemsida eller via deras Windows Update.

En möjligt faktor är även om man haft datorn ett tag och installerat massa program på den. Då kan SP2 inte uppgraderat i och med att det kan kollidera med annat i datorn. Därför den gör en analys i början utav installationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillhör du skaran med SP2- hatare eller är du bara för dum eller lat för att uppdatera?

Jag blev förvånad över hur många som faktiskt hade SP2. Nätverket krånglar hela tiden med SP2.

Jag tillhör skaran som hatar windows, vill köra linux, men orkar inte köra på linux och är för lat för att lära mig.

Så jag är olaglig och vill inte stödja windows så jag har laddat hem Windows och kan därför inte uppdatera till sp2 för det inte är en köpt verision, men skulle inte uppdaterat ändå, eftersom jag inte har några problem med sp1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tillhör skaran som hatar windows, vill köra linux, men orkar inte köra på linux och är för lat för att lära mig.

Så jag är olaglig och vill inte stödja windows så jag har laddat hem Windows och kan därför inte uppdatera till sp2 för det inte är en köpt verision, men skulle inte uppdaterat ändå, eftersom jag inte har några problem med sp1.

Åhå. Sålänge du inte stöder SP2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...