Jump to content

Vilken konsoll föredrar du ?


Lajnux
 Share

Vilken konsoll föredrar du ?  

98 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Är det sant att Xbox & co har köpt rättigheterna till Grand Theft Auto IV så att dom kan printa upp sin jävla "only on Xbox", d.v.s att man aldrig kommer få spela det på playstation 3 ?

...

Jaa.. det är ju sant.. det är därför PS3:s logga finns på officiella sidan för GTAIV. :P

Däremot hörde jag något om att de kanske har ett liknande kontrakt som Sony hade, d.v.s. att det är exklusivt på Xbox360 i ett halvår eller så innan det kommer till PS3...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaa.. det är ju sant.. det är därför PS3:s logga finns på officiella sidan för GTAIV. :P

Däremot hörde jag något om att de kanske har ett liknande kontrakt som Sony hade, d.v.s. att det är exklusivt på Xbox360 i ett halvår eller så innan det kommer till PS3...

Jaha, okej, såbra. Kollade på xbox's visning på E3, när den där jävla killen visade sin tatuering och missförstod allting och knäppte av tv:n och slängde fjärrkontrollen i väggen.

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontraktet var att bara nerladdningsbart material fick komma till xb360.

Tämligen god affärsidé, tycker jag.

Det till trots ärelöst. Men...

...Är det nu man som Playstation-spelare skall känna sig slagen på käften och inse att Microsoft faktiskt inte alls är några kapitalistsvin, vars enda mål tycks vara att lotsa sina näsor intill pengars väldoft, utan bara vill ge sina anhängare extra god spelglädje?

Jag undrar.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade jag svarat i pollen för 1 vecka sedan så hade jag votat PS3 och sagt något om hur uselt 360 och Wii "är". Men nu är det inte en vecka sedan, idag har jag mer information och jag har läst FÖR många gånger om hur SONY ändrar sig om saker och hur de kommer på usla idéer som de antingen till min stora besvikelse har kvar eller till slut spolar.

Är jag då för Wii eller 360?

Nej, om jag hade fått bestämma så hade SONY valt att göra PS3 till en förbättrad PS2:a med HD. Sakerna jag inte tycker om med PS3 skulle jag kunna "leva med" men nu sätter de ett på tok för högt pris för det.

Därför votar jag ingen.

ffbpumdv_717496_0.jpg

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...