Jump to content

Vilken konsoll föredrar du ?


Lajnux
 Share

Vilken konsoll föredrar du ?  

98 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

... Second that. :teehee:

darkjak: Man brukar inte använda ljuspistoler i FPS, utan i SEU's (Shoot 'Em Up).

Nej, men det fanns ljuspistolspel till DC som var som FPS. Man styrde hur gubben gick med styrkorset, och siktade på skärmen och skjöt. Alltså ungefär som på Wii, fast mycket mer primitivt (man kunde inte gå i sidled, eller sikta utanför skärmen för att svänga).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmmm...

Går rätt dåligt för XB360. Mysko med tanke på att det här stället brukade krylla av XB-älskare, och att 360'n faktiskt redan är släppt...

Nä, det här är ett PS3- ställe. Det är trots allt ett GTA- forum. Men jag vet att 360 fått fler röster vid tidigare tillfällen, men det verkar som om Wii norpat åt sig dem nu istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Öh?

Ringer det en klocka att GTA4 ska komma till XB360 samtidigt som till PS3, eller att de tidigare GTA-spelen kom till XB efter en tid?

Öh?

Ringer det en klocka att GTA SA och GTA VC släpptes ett antal månader före på PS2 än XB? Kn det betyda att fler här inne äger ett PS2 och därigenom föredrar PS-serien?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som någon smart människa sa: "Playstation är för svensson familjer osv som bara vill spela NHL och FIFA medans Xbox är den riktiga gamer konsollen som också tar emot dom bästa spelen, som förövrigt är rätt okända för PS spelare." Tyckte det sammanfattade allt så bra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag den enda som gillar Xbox som inte hatar ps2? Det verkar som alla som älskar ps2 ska hata Xbox och tvärt om. Jag föredrar Xbox och kommer därför handla en 360 eftersom jag vet att den kommer vara bra och billigare än ps3. Plus att de spel jag gillar kommer på Xbox. Om det inte hade varit för Wiis kontroll hade jag nog handlat den eftersom den är billigast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag den enda som gillar Xbox som inte hatar ps2? Det verkar som alla som älskar ps2 ska hata Xbox och tvärt om. Jag föredrar Xbox och kommer därför handla en 360 eftersom jag vet att den kommer vara bra och billigare än ps3. Plus att de spel jag gillar kommer på Xbox. Om det inte hade varit för Wiis kontroll hade jag nog handlat den eftersom den är billigast.

Wii's handkontroll är ju en av anledningarna till varför man ska skaffa en Wii.

Förresten, försök inte slingra dig. För alla som underligt nog inte vill spela med Wii's spektakulära handkontroll, finns det en vanlig också. Riktigt nostalgisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som någon smart människa sa: "Playstation är för svensson familjer osv som bara vill spela NHL och FIFA medans Xbox är den riktiga gamer konsollen som också tar emot dom bästa spelen, som förövrigt är rätt okända för PS spelare." Tyckte det sammanfattade allt så bra. :ermm:

Eller snarare att man skaffar Playstation för att få det största spelutbudet medans man skaffar Xbox för att spela FIFA, NHL och Halo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...