Jump to content

Stalker: Shadow of Chernobyl


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Oblivion var ett skämt och mottagandet det fick var ett ännu större skämt.

Det är ett spel som är: konsolifierat, övergött, nerdummat, överskattat och mediokert på en dålig marknad.

Det kan vara så att jag avskyr det lite extra eftersom det var ett enormt projekt med en brutal budget där grafiken prioriterades (som var väldigt glad och vacker) men att själva spelet var riktigt dåligt designat IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är anomalies? Kan man skydda sig på något vis?

Det är väl radioaktiva isotoper och sånt i luften. Man skyddar sig med dräkter, tror jag.

På tal om dräkt så måste jag till Garbage men det är så mycket radioaktivitet. Var kan man skaffa en dräkt som skyddar mot det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl radioaktiva isotoper och sånt i luften. Man skyddar sig med dräkter, tror jag.

På tal om dräkt så måste jag till Garbage men det är så mycket radioaktivitet. Var kan man skaffa en dräkt som skyddar mot det?

Jag vet inte riktigt, hittade aldrig något vettigt ställe att köpa en på. Men det finns en dräkt som jag tror hjälper lite mera mot sådant. I staden där arenan finns är det två utgånger ut den lilla "staden". Om du tar den norra ut genom staden och håller koll på höger sida så ska du se att du hittar en liten gravplats där en person är begraven. Där kan du hitta en orange dräkt som jag brukade använda då jag skulle in på ställen med hög radioaktivitet.

Luddig beskrivning, hoppas att du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt, hittade aldrig något vettigt ställe att köpa en på. Men det finns en dräkt som jag tror hjälper lite mera mot sådant. I staden där arenan finns är det två utgånger ut den lilla "staden". Om du tar den norra ut genom staden och håller koll på höger sida så ska du se att du hittar en liten gravplats där en person är begraven. Där kan du hitta en orange dräkt som jag brukade använda då jag skulle in på ställen med hög radioaktivitet.

Luddig beskrivning, hoppas att du förstår.

Hmmn. Arenan? Jaja, ska kolla efter...

EDIT: Okej, jag har ingen aning var du menar.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man sälja vapen till någon? Har ganska många som jag måste göra mig av med eftersom ryggsäcken är för tung.

Ja, det kan du. Antingen säljer du till vänner som du hittar runt om i världen, eller så säljer du till personerna du får mainuppdragen av. När du har börjat prata med någon trycker du bara på "Trade" längst ner i mitten på skärmen. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det kan du. Antingen säljer du till vänner som du hittar runt om i världen, eller så säljer du till personerna du får mainuppdragen av. När du har börjat prata med någon trycker du bara på "Trade" längst ner i mitten på skärmen. :ph34r:

Tackar jag får testa. :P

Har för mig att när jag gjorde så förut så var vapnet rött och det gick inte att sälja, men de kanske hade för lite pengar?

Det gick att sälja till den där gamla gubben som ger ut uppdrag nere i källaren.

Redigerad av p-c-2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...