Jump to content

Stalker: Shadow of Chernobyl


Lajnux
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns det nått fusk så att man blir odödlig?!

Hittar inget på nätet. Det är ju sjukt svårt och jobbigt spel. Orka hålla på och smyga skjuta och smyga igen för att överleva. Jag får ta en fiende, spara ta en till för att kunna överleva...

Tror inte det finns några fusk inbyggda i själva spelet, men det finns ju trainers.

http://m0008.gamecopyworld.com/games/pc_st...chernobyl.shtml

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det finns några fusk inbyggda i själva spelet, men det finns ju trainers.

http://m0008.gamecopyworld.com/games/pc_st...chernobyl.shtml

Den där sidan innehåller ju CD CRACKS. så man får väl ej länka till sidor med cd cracks och det räknas väl som Warez. Och jag vet att det finns trainers på den där sidan och fusk att ladda ner. Jag har själv den där sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Behöver hjälp :naughty:

Jag har hämtat dokumenten i det där X-labbet(minns inte va de heter) och ska nu gå ut genom den hemliga tunnlen, men var fan ligger den?

Har för mig att du behöver raketkastaren som man får strax innan man kommer in X-labbet för att sedan kunna spränga sig ut. Vart man skulle spränga kommer jag dock inte riktigt ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att du behöver raketkastaren som man får strax innan man kommer in X-labbet för att sedan kunna spränga sig ut. Vart man skulle spränga kommer jag dock inte riktigt ihåg.

Nepp har ingen raketkastare... Menar det labbet om är fullt av zombies, och man ska stänga av nånn typ självförstöring, och sen ska man hämta gohst:s dokument, sen står det ba exit thru the secret exit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Nu har ja ett sjukt problem med STALKER. Ja har precis klarat ut det och efter main questet och den där bilden som kommer som vissar vilka som har varit med och gjort spelet. Efter den rutan så flyttas ja direkt till Huvudmenun kan det vara slutet att man inte kan fortsätta längre såfall är det jävligt sjukt när ja har en del sido uppdrag kvar att göra. Finns det nån lösning att fortsätta efter main questet?

Snälla Snabbt svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.. det jävligt sjukt när ja har en del sido uppdrag kvar att göra. Finns det nån lösning att fortsätta efter main questet?

Snälla Snabbt svar!

Sidouppdragen har ingen påverkan på main questen. Spelet är slut, bara att inse. Hur sjukt det än är.

Kanske finns en mod som låter en fortsätta men det tror jag knappast..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då gör väl inte Sido uppdragen nån nytta om man inte kan fortsätta sen. Och hur blir det nu när man ska döda strelok eller vad han heter. Nån som vet nån mod som gör att man kan fortsätta.

EDIT. Hittade en mod som heter Free play så ja kan fortsätta efter main quest.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...