Jump to content

Stalker: Shadow of Chernobyl


Lajnux
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har kommit en bit in i det nu, och attans vad roligt det är! (:!!!:)

Tidigare idag så fick jag syn på en liten grupp med fiendesoldater som varsamt marscherade mot mig. Turligt nog för mig så behövde dom passera under en bro, så jag gick upp på bron, och lade mig ned på ena kanten.

Och när dom var under mig så öppnade jag eld mot dom, och eftersom att dom vart så överrumplade så sprang dom åt alla olika håll, och det tog ett tag innan dom såg vart jag var. ^^

Jag sköt då ned allihopa. Och det var väl ~ 3,4 st.

Men sen såg jag att deras ledare, en Major, fortfarande var levande - och han låg där på backen och rosslade och skrek något.

Då tog jag fram min pistol, siktade in på hans panna och sköt. (6)

--

Grym känsla i spelet, man lever sig in. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon annan än jag som har grava prestandaproblem? Jag kan bara spela på allra lägsta inställningar och t.o.m då kan det lagga till ibland. Datorn är inte den bästa men jag kan lira Oblivion med högre inställningar. :wub:

2,2 GHz

1 GB

6600GT

Jag har ett problem. Himlen så att säga följer med var jag än tittar. Kan inte komma på något som är fel. Burken är tillräckligt bra, uppdaterade drivrutiner o.s.v. Kan någon hjälpa mig?post-10821-1174482126_thumb.jpg

Prova byta till DirectX 8 renderer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp!!! :'(

kan ej spela detta när jag försöker starta spelet då får jag detta medelande "The PAGE file is deactivated or the file size is not sufficient. In order to function the game needs a PAGE file of at least 2GB. Please adapt the system configuration, before you restart the game." :'( Hur fixar jag detta? och här är ett screen från installationen

post-8881-1174577436_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp!!! :'(

kan ej spela detta när jag försöker starta spelet då får jag detta medelande "The PAGE file is deactivated or the file size is not sufficient. In order to function the game needs a PAGE file of at least 2GB. Please adapt the system configuration, before you restart the game." :'( Hur fixar jag detta? och här är ett screen från installationen

post-8881-1174577436_thumb.jpg

Egenskaper för Den här datorn -> Avancerat -> Prestanda, Inställningar -> Avancerat -> Virtuellt minne, Ändra, och där ställer du in så stor som den behöver vara, t ex 2048 MB.

@Corleone: Gå in på Options -> Video -> Render, och där väljer du "Static Lightning".

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle behöva hjälp med en del av ett uppdrag. Det är så att jag har nyligen varit och

hämtat dokumenten som man skulle hämta ifrån X18. Men nu när jag fått dom så är det någon/något som håller för dörren som verkar vara den enda vägen ut ur det underjordiska labratoriet. Någon som har en aning om hur jag ska gå till väga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...