Jump to content

Lyckligaste ögonblick? ..


Recommended Posts

Okej, jag börjar. Mitt lyckligaste ögonblick i GTA var när jag klarade av Motorcykel-skolan. Jag fick guld på alla grenar. Jag tänkte att jag skulle få pengar eller något, men när jag gick ut och såg NRG-500 stå där så blev jag överlycklig. Inte bara att jag hade bike skill uppe i 95 %, utan också att jag nu hade alla motorcyklar. Jag har ingen som helst aning ifall denna Motorcykel-skola är svår för er, men jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig då det dessutom var på Xbox.

Sorry i fall det redan finns en sån här Topic. Jag har inte letat vidare bra.

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Minns speciellt när jag första gången spelade uppdragen när man åker med gänget till drivein-resturangen och beställer mat(speciellt Big Smoke's beställning), och ser Ballas på väg mot Grove... var kul att åka efter dom medans dom skjöt. :lol: De skjöt som krattor men ändå. Minns även uppdraget "Driveby", tror det heter så.. man är nära polisstationen, vid bron som har en liten damm under sig och gör drivebys på flera Ballas. Visste inte var Pay'N'Spray var vid det laget, så det var en spännande jakt tillbaka då. >_<

Och självklart när man räddar Sweet under Family Reunion(eller vad det nu heter) och sen åka med bilen och höra kommentarerna ifrån alla i bilen så får man ett vapen att skjuta på alla poliser bakom en. :lol: Och avslutningen var inget jag klagade på heller. Trodde faktiskt först att de var i bilen när de åkte ner. Man får ju inte glömma när man besöker Emmet för första gången heller.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns speciellt när jag första gången spelade uppdragen när man åker med gänget till drivein-resturangen och beställer mat(speciellt Big Smoke's beställning), och ser Ballas på väg mot Grove... var kul att åka efter dom medans dom skjöt. :lol: De skjöt som krattor men ändå. Minns även uppdraget "Driveby", tror det heter så.. man är nära polisstationen, vid bron som har en liten damm under sig och gör drivebys på flera Ballas. Visste inte var Pay'N'Spray var vid det laget, så det var en spännande jakt tillbaka då. >_<

Och självklart när man räddar Sweet under Family Reunion(eller vad det nu heter) och sen åka med bilen och höra kommentarerna ifrån alla i bilen så får man ett vapen att skjuta på alla poliser bakom en. :lol: Och avslutningen var inget jag klagade på heller. Trodde faktiskt först att de var i bilen när de åkte ner. Man får ju inte glömma när man besöker Emmet för första gången heller.

Sånt glömmer man aldrig :'(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns även uppdraget när man åker med Big Smoke till tågstationen, Wrong side of the tracks, för att sen jaga folk på tåget. Och senare när man besökte forumet igen ser man massvis med folk som har problem med det. Var väldigt stolt över att ha klarat det på 1:a försöket. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns speciellt när jag första gången spelade uppdragen när man åker med gänget till drivein-resturangen och beställer mat(speciellt Big Smoke's beställning), och ser Ballas på väg mot Grove... var kul att åka efter dom medans dom skjöt. :lol: De skjöt som krattor men ändå. Minns även uppdraget "Driveby", tror det heter så.. man är nära polisstationen, vid bron som har en liten damm under sig och gör drivebys på flera Ballas. Visste inte var Pay'N'Spray var vid det laget, så det var en spännande jakt tillbaka då. >_<

Och självklart när man räddar Sweet under Family Reunion(eller vad det nu heter) och sen åka med bilen och höra kommentarerna ifrån alla i bilen så får man ett vapen att skjuta på alla poliser bakom en. :lol: Och avslutningen var inget jag klagade på heller. Trodde faktiskt först att de var i bilen när de åkte ner. Man får ju inte glömma när man besöker Emmet för första gången heller.

Det kommer man aldrig glömma.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta: Groove street, home. At least before i fucked everything up :wub:

OMG hur kan du skriva fel på en så viktig replik i spelt. :P

Jag undrar jag om du värkerligen är ett äkta gta fan jag. ^_^

Glömma en så sak gör man bara inte. (w00t)

Själv så grät jag vid intot :'( :wub: och jag minns knappt dom första stunderna med spelet (jag blev liktsom hög på något sätt) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...