Jump to content

Lyckligaste ögonblick? ..


Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt lyckligaste ögonblick:

När jag satte igång spelet på mitt Xbox börja allt bli svart och jag skrek "Förh*lv*te" och sen sattes det igång igen. Jag satte mig sen på cyklen (där i början) och börja cyklla lite och allt. Jag visste inte hur det fungerade så jag råka hoppa av och sen gick jag till en gubbe och slog ner honom av misstag. Det visade sig att det var en polis! Fick två stjärnor där uppe och jag trodde det var respekt eller något.. Så jag gick och sköt ner flera sånna "gubbar" till slut kom det FBI och sånt, de sköt ner mig och jag började flabba :lol:

Det var iaf första gången jag spela det spelet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Mitt lyckligaste ögonblick:

När jag satte igång spelet på mitt Xbox börja allt bli svart och jag skrek "Förh*lv*te" och sen sattes det igång igen. Jag satte mig sen på cyklen (där i början) och börja cyklla lite och allt. Jag visste inte hur det fungerade så jag råka hoppa av och sen gick jag till en gubbe och slog ner honom av misstag. Det visade sig att det var en polis! Fick två stjärnor där uppe och jag trodde det var respekt eller något.. Så jag gick och sköt ner flera sånna "gubbar" till slut kom det FBI och sånt, de sköt ner mig och jag började flabba :mellow:

Det var iaf första gången jag spela det spelet :(

HAhahaha.. Där räddade ditt Xbox sitt liv? :D

Det är alltid speciellt när man kör ett spel för första gången :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kom till San Fierro är väl det lyckligaste ögonblicket, jag blev nästan kär i den staden och jag rankar den 2:a av alla städer i GTA efter Vice City :wub:

Dessutom när jag klara flygskolan på 2:a försöket och klarade flyguppdragen åt ungefär 4 polare som inte klarade dom :wub:

Och självklart introt och även sista uppdraget :mellow::D

Och så får man inte glömma första gången man flög, det var underbart...... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt lyckligaste ögonblick var när jag klarade spelet till 100%. Hade letat i över en och en halv timma efter en tag som jag hade glömt bort. När jag ser den där borta i mörkret känns det helt underbart. Det var en underbar känsla av både lycka och lättnad att efter så lång tids sökande var det äntligen över.

Det ska även tilläggas att San Andreas var det första spelet som jag klarat till 100% väldigt speciell känsla. :mellow::(:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Första gången Ryder öppnade munnen, då jag är ett stort fan av MC Eiht, sen började jag gråta när man fick veta att Ryder var en rat. ;)

Btw, Eazy-E, byt bild, Eazy-E var ingen buster som Ryder. :P

Välkommen till forumet! Hoppas du stannar en längre tid och trivs.

Jo. Det jag kommer på när jag tänker efter nu är bara när man kommer till LV. Och får köra Monster Truck för första gången. Underbara minnen :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knappt två dagar efter att ha köpt mitt SA pajade hela PS2:an ihop :huh:

Den kunde inte läsa skivorna längre och jag dammsög och skit efter att ha skruvat isär hela konsollen, till slut fick jag fjong på konsollen efter en månad sådär och spelade lite Moto GP 3, men när jag satte i San Andreas var den kaputt igen, jag och min farsa bankade på den lite väl hårt och jag visste att man inte skulle det men det fanns ingen annan utväg. När jag tog ut skivan var den repig och hamnade hos en kille som kunde laga den, hade aldrig prövat det sättet förut men det skulle gå.

Under tiden tog jag med spelet och mitt memory card till lite olika polare och spelade på deras PS2:or, som ni säkert minns kom ju spelet ut i Oktober så dethär var lite mot julen jag höll på så (även om jag var tvungen att dela med mig vilket jag inte gillade :P ).

Så på julafton fick jag som jag önskat mig en ny PS2:a, har den än idag och den funkar finfint, det är dessutom ingen stor PS2:a som min förra eller som de flesta brukar ha, dethär var den mindre och tystare versionen. Mitt SA var dessvärre inte tillbaka och det ända jag tänkt på var att få spela, flera månader före releasen hade jag tänkt på hur spelet skulle vara, ibland kunde jag inte nes sova!

Men knappt en vecka senare kom den stora dagen, jag kom hem från en kompis och hör att min tv på rummet är på. Jag tycker mig höra bilar som tutar precis som i bilköerna från Vice City :)

Så jag tittade och HÄR har ni det största ögonblicket! Det var när jag ÄNTLIGEN kunde spela igen, en annan sak som jag är riktigt stolt över är att jag klarade sista story uppdraget på nyårsafton ;)

Det var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade förhandsbokat gta:san andreas på eb games + lämnat in några spel så jag fick det för 99:- på releasen.

skyndade mig hem och körde igång spelet på min ps2'a.

släckte alla lampor i rumet,stängde av telefonen och satte mig ner för att spela.

jag fick nästan en orgasm när jag såg introt. :P

Redigerad av chosen_one
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade förhandsbokat gta:san andreas på eb games + lämnat in några spel så mjag fick det för 99:- på releasen.

skyndade mig hem och körde igång spelet på min ps2'a.

släckte alla lampor i rumet,stängde av telefonen och satte mig ner för att spela.

jag fick nästan en orgasm när jag såg introt. ;)

Ojdå. låter illa!! :P

Underbart illa!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns speciellt när jag första gången spelade uppdragen när man åker med gänget till drivein-resturangen och beställer mat(speciellt Big Smoke's beställning

Håller med till 100%!!

Ett härligt ögonblick var när man fick köra monstertrucken för första gången. :huh:

När jag startade spelet första gången på min kära PS2 och såg Rockstar-loggan sprayas fram. Datumet var 1 november 2004 och klockan var nog ungefär 15:00 -_- .

det släpptes den 27 om ja inte minns helt fel :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!!

Ett härligt ögonblick var när man fick köra monstertrucken för första gången. :huh:

det släpptes den 27 om ja inte minns helt fel -_-

Aa, men jag fick det inte förräns den 1 november. Jag hade förbokat från spelbutiken.se och bara de som hade bokat föra nått visst datum fick det på releasedagen.

Så var det. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...