Jump to content

Avskaffa off-topic


Deltanator
 Share

Recommended Posts

Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället.

mja, inte ta bort offtopic-delen men dölja den för gäster tycker jag. för som du säger, så registrerar säg många nog bara för att hänga just där.

edit: tycker att det är ganska jobbigt att personer bara reggar sig för att vara i offtopic.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället.

Tror du Hultenius bryr sig om det? Sålänge forumet är aktivt och populärt så kommer ingen ändring att ske, tro mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att off-topic delen av forumet bör avskaffas. Forumet är ju nästan ett off-topic forum istället för ett gta-forum, huvuddelen av användarna är ju bara här för off-topic delen, och nya användare kommer hit pga off-topic delen. Fokusera forumet mer på gta istället.

... :(

Det är off-topic- delen som har gjort det här forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker forumet har en ganska skön stämmning som det är, skulle det försvinna skulle alla stammisar försvinna och kvar blir de som ställer de dumma frågorna i GTA-delen, och alltså inge som har svaren :(.

nej detta var enligt mig en dum idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...