Jump to content

Avskaffa off-topic


Deltanator
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Avskaffa alla tråkiga medlemmar som skriver tråkigt med tre tråkiga punkter efter sina tråkiga meningar...

Avskaffa alla tråkiga medlemmar som skriver tråkigt med trå tråkiga punkter efter sina tråkiga meningar...

...PLUS: leker ironisk på en annan människas ironi.

Och alla ni som påstår att jag leker ironi på en annan människas ironiska remark om en annan människas ironi kan, för att citera Menace II Sociaty, suck my DIIIIICK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.test. det är rätt snyggt ändå att inte ha något nick.

:ermm:

Under din triumftid av upptäckten att man kan registrera sig "utan nick" så bryter jag ned din självsäkerhet med att rapportera dig för spam?

^_^

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är samma person som fifflade med trojanen? <_<

Fifflade? Menar du satte dit den på Gtasajten?!

Men seriöst, kan man registrera sig utan ett nick? Man borde ju inte kunna det, man kan ju inte ens kolla hans/hennes/det´s profil?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fifflade? Menar du satte dit den på Gtasajten?!

Men seriöst, kan man registrera sig utan ett nick? Man borde ju inte kunna det, man kan ju inte ens kolla hans/hennes/det´s profil?

ett fel i uppdateringen och trojan prylen i kombination gjorde att man inte får något användar namn...

tror jag... logiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart har han ett användarnamn. Antagligen använde han bara Non-Breaking Space-tecknet (&nbsp;, 160, A0, whatever you call it) eller annat oskrivbart tecken. Och nej, han inte inte "fett 1337" för det. Snarare "fett n00b" för att han skryter om det.

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bläddra runt lite här, så ser du/ni att det inte bara är han som är utan nick.

Vad som ska göras åt det... vet jag inte, det är bara Hultenius som kan kolla djupare i det här.

Och nu till mitt tråkmåns-aktiga sätt:

Tråden har haft sitt syfte, och någon vidare diskussion blev det knappast. Snarare massa "Nej off-topic äger om det försvinner försvinner jag också vattenmelon!!". Samt lite underlig ironi från okka och Pico. Teh lewst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...