Jump to content

Avskaffa off-topic


Deltanator
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ovanligt dum ide! Finns ju en hel del människor på forumet som har en del bra åsikter om världen, vilket bevisas i off-topic idelen. Dessutom pallar man inte bara skriva om GTA, det finns faktiskt andra saker här i livet.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ovanligt dum ide! Finns ju en hel del människor på forumet som har en del bra åsikter om världen, vilket bevisas i off-topic idelen. Dessutom pallar man inte bara skriva om GTA, det finns faktiskt andra saker här i livet.

:shifty:

Vad ska man med andra människors åsikter att göra?

Bort med off-topic-delen. Duuuh, det är ju ett GTA-forum. Idioter : (

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic?

Oj! Det visste jag inte att man kunde göra! Tack!

...eller, ehm, jag menar - fint, nu har jag minimerat off-topic-delen...*grymt*

Hmpf...

Jäkla kommunister. Ni är så jävla hatthylla, hela bunten. Morr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj! Det visste jag inte att man kunde göra! Tack!

...eller, ehm, jag menar - fint, nu har jag minimerat off-topic-delen...*grymt*

Hmpf...

Jäkla kommunister. Ni är så jävla hatthylla, hela bunten. Morr.

Haha okka alltså.

Vote: Ja, bort med off-topic!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många fler har minimerat gta-delen för att slippa scrolla förbi den när man ska ner till off topic?

Jag, men lär ta fram dom i oktober 2007.

Hela sidan skulle försvinna mellan GTA-spelens releaser, och då skulle man inte träffa Matteus & c:o så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om någon redan har skrivit det här, men om ni inte gillar off-topic delen i forumet, skriv inte där helt enkelt. Svårare än så är det inte. Ni behöver inte göra uppror och försöka få den delen att försvinna. Gillar folk stället så är det bara bra, gillar inte du stället så är det bara att lämna de som är där ifred, bry dig inte om att slösa din värdefulla tid på något som inte angår dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...