Jump to content

World of Warcraft blir film


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kunde du inte hitta på något bättre än att stoppa upp pinnar i röven?

fattar inte hur du tänker. OM inte detta floppar så tror jag det kan bli hur bra som hellst.

Förstår verkligen varför du inte vet vad jag menar.

Menar att kunde inte warner bros(om det var det filmbolag, annars rätta mig) satsa pengar på någon annan ide.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår verkligen varför du inte vet vad jag menar.

Menar att kunde inte warner bros(om det var det filmbolag, annars rätta mig) satsa pengar på någon annan ide.

Så filmbolag är dumma om de gör filmer om något du inte gillar eller tycker är en bra idé?

låter ganka "dumt" tycker jag :rolleyes:

tycker det låter som en idé som kommer sälja som f*n med tanke på alla som lirar WoW och WC3.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

World of Warcraft är en superb idé. Sluta såga deras idé nu.

Allt måste kritiseras. :huh:

Så filmbolag är dumma om de gör filmer om något du inte gillar eller tycker är en bra idé?

låter ganka "dumt" tycker jag :rolleyes:

tycker det låter som en idé som kommer sälja som f*n med tanke på alla som lirar WoW och WC3.

Jag tycker att det är en dålig ide.

Jag orkar iallafall inte glo på film en gnome warrior som heter Idrim och får följa med hur han ska lvla?(Ok, de var lite att ta i med lvl: ingen)

Men hoppas att du förstår hur jag tänker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen kommer inte att vara datoranimerad. Filmen baseras inte på något tidigare Warcraftverk (med andra ord; inte World of Warcraft heller).

Den här filmen kan bli bra, men då gäller det att de som gör filmen vill annat med den än att skrapa in pengar. Och slutligen, Blizzard har bekräftat detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vill se killen med en stor slägga som blir ond och får ett svärd :)

Prince Arthas som senare blir "The Lich King".

Tycker det flesta som WC handlar om KAN bli hur bra som hellst som film.

Prince Arthas, Illadin's väg till att bli demon, Lifetree historien, The forgotten one och Nash'ghols(?), Bloodelf skiten.

Ja, i princip det mesta.

Får ju hoppas att WB har någon liten Peter Jacksson ressigör som har läst på sig lite. Om det blir en LotR fast med WC historia så kan jag lova att det kan bli hur bra som hellst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...