Jump to content

World of Warcraft blir film


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag säger som jag alltid säger när de gör film på spel - det kan antingen bli jättebra, eller jättedåligt. Men, fan, det kommer vara riktigt häftigt att se, om nu Warner Bros lyckas få med allting. Tauren och Night Elf blir häftiga att se på vita duken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger som jag alltid säger när de gör film på spel - det kan antingen bli jättebra, eller jättedåligt. Men, fan, det kommer vara riktigt häftigt att se, om nu Warner Bros lyckas få med allting. Tauren och Night Elf blir häftiga att se på vita duken.

Taurens såg man ju i Narnia ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta ett tag nu.....

Dom har ju gjort filmer på andra spel förut men...... Dom spelen har haft riktiga slut.

Hurfan kommer detta gå ihop, på WoW kan man ju spela hur länge som helst utan att man klarar det.

^_^

Dom kan ju göra Battle of Mount Hyjal, som slutade. Eller film på Warcraft 3 skulle vara nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

ååååååååååååååååååå dååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

åååååååååååååååååååligt det kommer bli.

Och om det blir bra så kommer jag ändå inte se den. Spel på film = bajs.

Japp. Bajs. You heard me.

Inte EN ENDA film som bygger på spel har blivit bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har bara köpt rätten att använda karaktärer och andra föremål från spelet i filmen. Spelet har ingen direkt handling (bara en som skulle vara allt för uttråkande) men det skulle kunna bli en grymt bra film som denna:

Rufus Cubed presenterar - Return 2 (Cinematic Trailer)

Se den - fick nästan bånge av den cinematiska känslan!

Så jäkla snygg gjord!. Riktigt proffsigt!. Det här med Brotherhood var grymt. Man kände typ att denna snubben hade Connections. Han hade kompanioner som skulle hjälpa honom.

sen så en grejj. Vad har han för kläder när han är i hamnen. När han går ut från båten. Han verkar ha nån pirat kläder eller sjörövar kläder eller nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror mer dom har köpt "namnet" World of Warcraft.

Även om det skulle bli WC3 storyn så skulle det låta otroligt dumt på en film. Warcraft 3, trots att det är första Warcraft filmen.

Och eftersom filmen ska bli(?) en spelfilm med riktiga skådespelare så skulle namnet World of Warcraft passa utmärkt.

Jag har iaf höga förväntningar. Hoppas dom inte gör en stor jävla flopp av skiten nu bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror mer dom har köpt "namnet" World of Warcraft.

Även om det skulle bli WC3 storyn så skulle det låta otroligt dumt på en film. Warcraft 3, trots att det är första Warcraft filmen.

Och eftersom filmen ska bli(?) en spelfilm med riktiga skådespelare så skulle namnet World of Warcraft passa utmärkt.

Jag har iaf höga förväntningar. Hoppas dom inte gör en stor jävla flopp av skiten nu bara.

Du har en poäng där :mellow: Hoppas bara att det inte bara blir ännu en misslyckad spel-film :P
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...