Jump to content

World of Warcraft blir film


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej *** jag hatar WoW och nu när de kommer som film kommer halva skolan att flåsa efter biljetter

till skitfilmen och (ursäkta utrycket) varenda ***** på skolan kommer att snacka WoW hela tiden

och de kommer att bli ett rent helvete på skolan så man nästan vill bryta armarna och stanna hemma!

Vad jag försöker säga är: jag ska inte se filmen :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spellicensfilmer... suck...

Resident Evil...suck... Tomb Raider... suck... Doom...troligen suck... Halo...*Pointing a gun to my head* suuuuuck... Max Payne...kanske, om storyn och berättandet fyller mer utrymme än all action... Final Fantasy... nja... Hitman... va!? Suck...

...

...

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej *** jag hatar WoW och nu när de kommer som film kommer halva skolan att flåsa efter biljetter

till skitfilmen och (ursäkta utrycket) varenda ***** på skolan kommer att snacka WoW hela tiden

och de kommer att bli ett rent helvete på skolan så man nästan vill bryta armarna och stanna hemma!

Vad jag försöker säga är: jag ska inte se filmen :rolleyes: .

>_<

...

Du igen... <_<

:wacko:

Skulle aldrig i livet se något som har med WC att göra btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warcraft är ju bra att göra en film om, eftersom serien har en väldigt lång historia :unsure:

Hoppas verkligen att det inte floppar =)

Exakt, det skulle knappast förvåna mig om de gör en och till och med två uppföljare; förutsatt att filmen går bra, vill säga. Storyn sträcker sig väl en hundratusen år innan Warcraft: Orcs and Humans, inte sant? Och sedan utspelas storyn mellan Warcraft och WoW i några hundra år?

Det kommer nog att bli bra i alla fall ^_^

Corleone: De som finansierar Warcraftfilmen har även finansierat Batman Begins, Superman Returns, samt ett antal andra högkvalitativa filmer. Jag ser ingen som helst anledning till att misstänka denna film för en flopp.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt, det skulle knappast förvåna mig om de gör en och till och med två uppföljare; förutsatt att filmen går bra, vill säga. Storyn sträcker sig väl en hundratusen år innan Warcraft: Orcs and Humans, inte sant? Och sedan utspelas storyn mellan Warcraft och WoW i några hundra år?

Det kommer nog att bli bra i alla fall ^_^

Helt rätt.

Undrar egentligen hur många som kan sin WC lore. Vet ni t.ex. var Nagas och Blood Elfs kommer ifrån. Och varför Orcs och Humans är i krig.

Rekomenderar http://www.wowwiki.com/Main_Page för er som vill veta mer om historien bakom allt. Är ni ännu mer intresserade så tycker jag ni ska köpa/låna/sno/wareza böckerna om WC historian.

"Snabb" historia: http://www.worldofwarcraft.com/info/story/...D583B0.08_app04

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...