Jump to content

Undersökningen på startsidan


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Undersökningen på startsidan om "PSP" har legat uppe väldigt länge nu. Kanske dags att ersätta denna med någon annan? Finns det inget att undersöka om kanske man helt enkelt kan plocka bort den och inte ha någon undersökning på ett tag? ^_^

Misstänker också att en del användare röstat flera gånger "bara för att" och det är ju inte så bra för undersökningens skull.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han e tebax men han har som sagt lagt forumet och sajten lite åt sidan.

Men han finns här.

Ja, men nu menar jag comekack på riktigt, dvs inte 20% på sajten och 10 på forumet eller vad det var. Då är ju bara en 9 del av honnom här, :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Fan vad mesiga alla är.. killen har fan ett webhotell och reklam på sidan.. Så pengar får han nog in också!

Sen, att man har en sida som bara dör ut är ju ganska synd eftersom han ju faktiskt har besökare.. Men man undrar ju hur länge till.

Och det ända ni säger är "de är luungt, du behöver inte göra något.. du är snäll för du har sidan uppe!" osv..

Gå och lägg er fan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad mesiga alla är.. killen har fan ett webhotell och reklam på sidan.. Så pengar får han nog in också!

Sen, att man har en sida som bara dör ut är ju ganska synd eftersom han ju faktiskt har besökare.. Men man undrar ju hur länge till.

Och det ända ni säger är "de är luungt, du behöver inte göra något.. du är snäll för du har sidan uppe!" osv..

Gå och lägg er fan!

... och precis förlorat sin far, med massvis av nytt att ta hand om. Skaffa fakta innan du säger nått för helvete. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar inget illa alls, men de va trottsallt han som valde att starta sidan..

Och han var säkerligen medveten om att den KUNDE bli stor, som den blev.

Och då får man helt enkelt jobba vidare, sälja eller lägga ner.. De går inte att ha en död sida med ett forum hur länge som helst..

Varken sidan eller forumet är dött, bara undersökningen.

Idiot. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte sidan död? nej de är ju sant.. eller? jag menar 1-2 nyheter i månaden är inget att skryta med..

Och nej forumet är inte dött.. Men jag tror ju knappast de går uppåt.

Det finns kanske inte så värst mycket GTA-relaterat just nu? :P

Det har du inte tänkt på, va? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns kanske inte så värst mycket GTA-relaterat just nu? :P

Det har du inte tänkt på, va? ;)

Oj, där har du en poäng.. eller vänta.. NEJ! de har du inte.

Kolla in vilken annan STOR gtasida som helst så ser du att den har massvis med mer saker än vad denna har..

Och nej då menar jag inte svenska sidor. Utan utlänska också..

Jag säger inte att vi ska härma dom.. Bara att de antagligen finns något att fylla på..

Och när jag säger att hemsidan dör så är de inte bara nyheterna jag menar.. Utan själva sidan..

Layouten.. Är den tidig ek från 1700-talet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...