Jump to content

Vad dricker du för mjölk?


kattälskaren
 Share

Vilken mjölk dricker du?  

91 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Skulle bara vilja upplysa er om en sak, Människan är det ända "djuret" i hela världen som dricker mjölk när dem är vuxna, därför tror jag inte de är bra å dricka så ofta vi människor gör, dricker själv mjölk väldigt sällan, händer dock

Man får bra benstome av att dricka mjölk. Att det skulle vara skadligt är bara bullschit.

Fast det är ju tydligen bara skandinaver(typ) som kan dricka mjölk som vuxna...

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle bara vilja upplysa er om en sak, Människan är det ända "djuret" i hela världen som dricker mjölk när dem är vuxna, därför tror jag inte de är bra å dricka så ofta vi människor gör, dricker själv mjölk väldigt sällan, händer dock

Jag har hört att gravidakvinnor måste dricka massvis med mjölk eftersom det stärker benen bra. Det är alltså jätte viktigt eftersom denn lilla i magen ska starka och bra ben. Det mammorna sen gör är att amma, och det är ju också mjölk.´

Off topic: Lite grostekt dock den där domkumentären "Jag ammar min 7åring" O.o.

Männ borde också kunna amma, dom har vad som behövs, alltså mjölkkörtlar eller vad dusan det heter.

Eller har jag fel? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört att gravidakvinnor måste dricka massvis med mjölk eftersom det stärker benen bra. Det är alltså jätte viktigt eftersom denn lilla i magen ska starka och bra ben. Det mammorna sen gör är att amma, och det är ju också mjölk.´

Off topic: Lite grostekt dock den där domkumentären "Jag ammar min 7åring" O.o.

Männ borde också kunna amma, dom har vad som behövs, alltså mjölkkörtlar eller vad dusan det heter.

Eller har jag fel? :rolleyes:

Jag läste att män faktiskt kan amma =/. Brösten måste stimuleras till att börja producera mjölk. Wierd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...