Jump to content

Vad är det mest pinsamma ni har gjort


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

On-Topic genast innan det blir smisk med en rostig rasp och senare ättikssprit i ögonen!

Pinsam sak för mig: På en fest hos en kompis så var jag..ostadig. I vilket fall, jag pratar med en najs tjej och då slår kompisen på en riktig 'headbanger-låt'. Så jag och tjejen börjar headbanga och mitt i vårat vilda viftande med huvudena så råkar vi komma för nära varandra så jag skallar henne något riktigt ordengligt. Hon far omkull, skriker och får en rejäl bula. En tid efter det så var jag inte särskilt populär hos henne men nu så är vi kompisar igen >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till och med jag är kändare än dig på GtaSajten. :(

Ja, vi alla strävar ju efter att få vara kända på GTAsajten, vi är ju enbart medlemar för att få reskpekt, inte för att vi vill debattera och diskutera...

On Topic : Jag har gjort bort mig en jävla massa gånger. Det senaste var rätt pinigt.

Jag satt i trappuppgången i skolan med mina vänner och min polares tjej som är en nära vän till mig. Jag får en av mina vanliga knäppar där jag måste prata om något sjukt så jag frågar min tjejkompis "Skulle du slicka min röv för 100 kr?" och sen frågade jag diverse annat i liknande anda. Plötsligt kommer en lärare bakom mig och skäller ut mig för att han försöker rätta prov i och inte vill lyssna på mitt dåliga vokabulär. Pinigt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Och Reve tycker du borde sluta tjafsa med kattälskaren och gå ontopic, gäller för er båda.

Han började! Jag känner också till Zcruwen men då börjar den kaxiga kattsaken hålla på.(vet nån var han bor?) Ontopic nu. En gång när jag och en kille i klassen satt och böga oss på skoj. Vi satt typ och smekte varandra och sa massa grejer så efter en stund kommer en lärare förbi och tittade på oss(hon hade hört allt för hon hade suttit precis runt hörnet) precis som om hon trodde vi var bögar. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han började! Jag känner också till Zcruwen men då börjar den kaxiga kattsaken hålla på.(vet nån var han bor?) Ontopic nu. En gång när jag och en kille i klassen satt och böga oss på skoj. Vi satt typ och smekte varandra och sa massa grejer så efter en stund kommer en lärare förbi och tittade på oss(hon hade hört allt för hon hade suttit precis runt hörnet) precis som om hon trodde vi var bögar. :mellow:

:lol: Ja, brukar låta så va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bjuder ofta på mig själv så jag tycker inte att saker brukar vara alltförpinsamma...

Men mina kompisar tyckte det var pinsamt när jag growlade fiskarens fiende med finntroll

"Döda havet...

Vågor som blod..

Här hjälper dig, ingen gud

Döda havet vågor som blod..

I natt far vi ut

När rektorn plötsligt gick förbi...men vad fan ska han göra? religera mig? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bjuder alltid på mig själv!

Förra veckan la jag upp en bild på mig själv där jag är helt naken förrutom en halsduk på mig. Det var jävligt pinsamt fast endå jävligt roligt!

En annan gång så hade jag varit på en fest hemma hos en tjej som hette fanny och den var ASLAM men jag ringde dit några andra kompisar, två tjejer som hette Fanny och Isa. Dagen efter så skickade jag sms till min kompis Fanny och sa "sorry för att jag drog med er på dendär aslama festen. Det brukar inte vara så tråkigt." så visade det sig att jag skickade sms'et till Fanny som hade festen.. Det sög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...