Jump to content

Vad är det mest pinsamma ni har gjort


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Kommer ihåg när vi var på Kreta. Vi skulle gå till stranden, som vanligt. Den här gången gick jag lite före dem andra. När vi gått på stranden ett tag (den var stor och det fanns bättre platser längre bort) vänder jag mig om för att se var dem andra är så går en topless tjej bakom mig. Eftersom jag inte visste det råkar jag fästa blicken på hennes bröst, och sen är jag dum nog att titta henne i ögonen. Då blinkar hon lite sådär flörtigt till mig. ^_^ Lägg till att det var smockfullt på stranden så en massa andra såg. Ville bara sjunka ned i sanden. Fyfan vad pinsamt det var, ryser bara jag tänker på det.

Kanske inte hade varit lika pinsamt idag. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer ihåg när vi var på Kreta. Vi skulle gå till stranden, som vanligt. Den här gången gick jag lite före dem andra. När vi gått på stranden ett tag (den var stor och det fanns bättre platser längre bort) vänder jag mig om för att se var dem andra är så går en topless tjej bakom mig. Eftersom jag inte visste det råkar jag fästa blicken på hennes bröst, och sen är jag dum nog att titta henne i ögonen. Då blinkar hon lite sådär flörtigt till mig. :o Lägg till att det var smockfullt på stranden så en massa andra såg. Ville bara sjunka ned i sanden. Fyfan vad pinsamt det var, ryser bara jag tänker på det.

Kanske inte hade varit lika pinsamt idag. :huh:

Om hon inte ryggade tillbaka utan blinkade flörtigt tillbaka är det inget pinsamt .. eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...