Jump to content

Vad är det mest pinsamma ni har gjort


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Jag bjuder alltid på mig själv!

Förra veckan la jag upp en bild på mig själv där jag är helt naken förrutom en halsduk på mig. Det var jävligt pinsamt fast endå jävligt roligt!

En annan gång så hade jag varit på en fest hemma hos en tjej som hette fanny och den var ASLAM men jag ringde dit några andra kompisar, två tjejer som hette Fanny och Isa. Dagen efter så skickade jag sms till min kompis Fanny och sa "sorry för att jag drog med er på dendär aslama festen. Det brukar inte vara så tråkigt." så visade det sig att jag skickade sms'et till Fanny som hade festen.. Det sög.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En gång när jag gick i sjunde eller åttonde klass på högstadiet så satt jag ungefär mitt i klassrummet brevid en kompis. När jag reser mig upp så rycker kompisen ner mina byxor och kalsonger så hela min röv syns. Sedan så springer han av bara helvete och jag springer efter. Det var kul! ^_^

Ja, jag drog naturligtvis upp byxorna och kalsongerna innan jag sprang efter honom ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något av det pinsammaste jag har gjort hände faktiskt i lördags. Jag var på en fest som inte riktigt var som vanliga fester. Det var ett 50-årskalas med allt vad det innebär med gratis alkohol. Självklart vill man passa på och dricker sig stupfull. Spyr på toaletten (bredvid!) och gör allmänt bort mig i en samling på 130 pers där bl a NHL-proffset Per-Johan "Pebben" Axelsson och brorsan Anton fanns representerade. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att Kattälskaren får skiten :) . Gjorde en småpinsam grej idag. Jag fick en klubba av en vän som jag förstog att jag nog inte borde stoppa i munnen så jag kastar den i golvet så den splittras. När jag sen kollar upp står städerskan där och stirrar argt på mig och tvingade mig att städa upp allt godispapper i hela korridoren medans typ 50pers kollade. Kul men pinsamt på samma gång :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något av det pinsammaste jag har gjort hände faktiskt i lördags. Jag var på en fest som inte riktigt var som vanliga fester. Det var ett 50-årskalas med allt vad det innebär med gratis alkohol. Självklart vill man passa på och dricker sig stupfull. Spyr på toaletten (bredvid!) och gör allmänt bort mig i en samling på 130 pers där bl a NHL-proffset Per-Johan "Pebben" Axelsson och brorsan Anton fanns representerade. :rolleyes:

Det där var väl inte specielt pinsamt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte där dom dödade katter ?  ^_^

:o Synd att du inte bodde i Egypten, Kattälslaren... där är katter HELIGA!! :huh:

Ontopic: Det pinsammaste som hänt mig, är när jag skulle dyka första gången i livet... alla tittade på när jag stog där på bassängkanten och när jag skulle dyka, så blev det ett riktigt magplask ist. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...