Jump to content

Last.fm och Audioscrobbler


[B][O][T]
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag som är konstigt eller gör ni liknande saker?

Kan sitta och lyssna på Knutna Nävar, Stockholms Negrer kontra Vit Ungdom och Ace of Base Uffes nazistmusik.

Jag bryr mig således inte om vad de sjunger, utan tycker enbart musiken är bra.

Du är konstig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tillfredsställer du inte EmmsiPemmsi's begär? <_<

...För att jag tydligen inte kunde... Vi hade en grej ihop förra året, men efter det har vår relation varit jätteknasig. Hon är den människan som kan göra mig både gladast i världen och totalt deppigast.

Jag älskar henne och jag hatar henne och blö...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...För att jag tydligen inte kunde... Vi hade en grej ihop förra året, men efter det har vår relation varit jätteknasig. Hon är den människan som kan göra mig både gladast i världen och totalt deppigast.

Jag älskar henne och jag hatar henne och blö...

Glad att se dig igen din lilla filur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man tappar ju hakan!!! För enligt last.fm lyssnar du på bra jäkla mycket.

Gillar annars att du inte binder dig till en endast en musikstil.

Jag lyssnar på väldigt mycket musik, ja. Dygnet runt i princip. Sen är jag en allätare, så jag kan lyssna på precis vad som helst så länge jag tycker det är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syftade mest på att folk t.ex. låser sig inne på vissa musikgenrer och vägrar lyssna på r'n'b/hip-hop/rock osv. Jag kan lyssna på vilken genre som helst sålänge jag hittar en artist i det blocket som jag tycker spelar bra musik.

Jo, jag förstod egentligen också det, ville bara spela Allan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar på väldigt mycket musik, ja. Dygnet runt i princip. Sen är jag en allätare, så jag kan lyssna på precis vad som helst så länge jag tycker det är bra.

Det jag tycker är det mest konstiga/märkvärdiga/whatever med dina musikvanor är att du kan ha samma skiva/skivor på loop i en vecka. Av vad jag har sett när jag snokat in på din last.fm-profil åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tycker är det mest konstiga/märkvärdiga/whatever med dina musikvanor är att du kan ha samma skiva/skivor på loop i en vecka. Av vad jag har sett när jag snokat in på din last.fm-profil åtminstone.

Mjo, blir så.

Drar igång alla album med en artist, lyssnar på det tills jag tröttnar eller får hem något nytt. Jag gillar inte att blanda artister.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...