Jump to content

Gratis är gott!


Anathema
 Share

Recommended Posts

Precis som siana använder jag gratisgodis.se ibland, men hans länk togs ju bort. Här är den länk som ni borde använda för att få lite gratis godis:

Men är du utvecklingsstörd? Jag har inte tagit bort någon länk, utan bara rekryteringsbiten, som jag nämde några poster upp. Din tog jag däremot bort. Borde jag kanske varna dig också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är du utvecklingsstörd? Jag har inte tagit bort någon länk, utan bara rekryteringsbiten, som jag nämde några poster upp. Din tog jag däremot bort. Borde jag kanske varna dig också?

Sure, gör det du.

Jag ångrar det inte alls. Det var helt klart värt ett försök. Jag förväntade mig inte att ni små wannabee fragbitepoliser skulle sitta inne 24/7 och leta fel i forumet (arbetar ni i skift kanske?). Jag trodde att jag hade oddsen på min sida, men nu har jag förstått att så inte var fallet.

Varna mig, like I give a fuck. Jag vet inte ens vad som händer om man blir varnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sure, gör det du.

Jag ångrar det inte alls. Det var helt klart värt ett försök. Jag förväntade mig inte att ni små wannabee fragbitepoliser skulle sitta inne 24/7 och leta fel i forumet (arbetar ni i skift kanske?). Jag trodde att jag hade oddsen på min sida, men nu har jag förstått att så inte var fallet.

Varna mig, like I give a fuck. Jag vet inte ens vad som händer om man blir varnad.

Här har vi än en gång en person som har sin egen penis i sin egna anal. Som klagar på andras privatliv för att du inte har ett liv själv.

Jävla patetiskt.

Redigerad av SlewME
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sure, gör det du.

Jag ångrar det inte alls. Det var helt klart värt ett försök. Jag förväntade mig inte att ni små wannabee fragbitepoliser skulle sitta inne 24/7 och leta fel i forumet (arbetar ni i skift kanske?). Jag trodde att jag hade oddsen på min sida, men nu har jag förstått att så inte var fallet.

Varna mig, like I give a fuck. Jag vet inte ens vad som händer om man blir varnad.

Det är medlemmarna i detta forumet som påminner om fragbite, inte adminsen. Tror du på fullaste allvar att du får posta en rekyteringslänk när jag nyligen editerat bort Sianas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...