Jump to content

Gratis är gott!


Anathema
 Share

Recommended Posts

Jag bumpar lite.

Jag går in dagligen på Gratisgodis.se för att klicka på lite annonser och få godis. Det rör sig bara om små bitar, men jag tänker hålla på i kanske ett halvår, kommer bli en hel jävla del då. Gör samma sak ni! Om ni registrerar er på den här länken ger ni även mig lite rekryteringspoäng till godis. Så ni kan gärna registrera er utan att fortsätta använda sidan om ni vill.

Jag som trodde det där var något Lunarstorm-larv (w00t)

Säkert att det funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bumpar lite.

Jag går in dagligen på Gratisgodis.se för att klicka på lite annonser och få godis. Det rör sig bara om små bitar, men jag tänker hålla på i kanske ett halvår, kommer bli en hel jävla del då. Gör samma sak ni! Om ni registrerar er på den här länken ger ni även mig lite rekryteringspoäng till godis. Så ni kan gärna registrera er utan att fortsätta använda sidan om ni vill.

Reggad. :lol:

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bumpar lite.

Jag går in dagligen på Gratisgodis.se för att klicka på lite annonser och få godis. Det rör sig bara om små bitar, men jag tänker hålla på i kanske ett halvår, kommer bli en hel jävla del då. Gör samma sak ni! Om ni registrerar er på den här länken ger ni även mig lite rekryteringspoäng till godis. Så ni kan gärna registrera er utan att fortsätta använda sidan om ni vill.

Reggad jag med :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man reggar sig för en god sak..!

EDIT: Haha, vilket bullshit:

Skicka hem mitt godis

Har du samlat på dig 15 eller fler godisbitar kan du själv bestämma när du vill att vi ska skicka din leverans. Självklart helt kostnadsfritt, vi står för frakt och porto.

När du bestämt dig, hamnar du i ett kösystem där hela tiden kan se vilket nummer i kön du befinner dig i.

Ett kösystem där man aldrig kommer framåt eller? :rolleyes:

EDIT 2:

Jag kan rekommendera alla som vill satsa på sidan att regga sig med ett spam-konto eller liknande. För att kunna samla godis måste man acceptera villkroen vilka innefattar dagliga email från "Dagens Post".

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...