Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag kom på hur man kan skapa ett oändligt antal unika epostadresser och på så sätt få oändligt mycket godis Ett till program krävs dock Sen krävs lite java-skillz. Det kan man inte nu menar du? Edit: om du menar att det tar lite längre tid är det lite sådär lagom nödvändigt, man kan nämligen inte beställa för mycket om man vill ha hem ordern. Redigerad 21 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Min första order på 21 bitar gick ju igenom, men då var det ju kampanj förtjänster inräknat också. Om jag gör en order på 21 bitar nu så är det ju bara inväxlat godis... Borde det inte fucka sig dåe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Min första order på 21 bitar gick ju igenom, men då var det ju kampanj förtjänster inräknat också. Om jag gör en order på 21 bitar nu så är det ju bara inväxlat godis... Borde det inte fucka sig dåe? Nej min andra order: 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 2 st. Kolaklubbor Inväxlat godis. 2 st. Salta kulrör Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. Gick igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Eller gör ni på samma sätt som jag BTW? Altså.... Om man gör som jag tror att ni gör så kommer man ju till en övre teckengräns på 88 tecken tror jag. Då måste man ju manuellt starta om programmet och skapa en ny siffra som ska läggas in i loopen. Eller gör ni annorlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan random forumpolis byta namn på den här tråden till "GratisGodis- Tråden" eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan random forumpolis byta namn på den här tråden till "GratisGodis- Tråden" eller liknande? Håller med, eller om det skapas en helt ny tråd? Denna innehåller ju ett antal sidor som inte handlar om Gratisgodis.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Slängde in en order på 21 bitar, får se om det går vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Ojdå, på typ 25 min fick jag 873 poäng. Borde få min beställning imorgon eller på tisdag. Ärligt förtjänade, of course. Redigerad 21 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Slängde in en order på 21 bitar, får se om det går vägen. Var det bara inväxlat? 30+ bara inväxlat tror jag inte går vägen, allt under borde de svälja. Själv skickade jag just iväg den här oskyldiga ordern: 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 2 st. Kolaklubbor Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. ... 3st påsar fruktnappar. => Behöver fler kampanjer nu... RavenE: Hur långsam är du då egentligen? Jag fixar ca 200poäng i minuten. Redigerad 21 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 SÅ nu har jag gjort en stund och fått 3288 poäng... ska skaffa 10 000 poäng senare... Funderar på hur många bitar jag ska beställa.. Var det inte nån som lyckats med 50 bitar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Skickade iväg en 25-bitars. Hoppas den inte är för stor bara, men med tanke på att Siana skickade efter en med tre fruktnappar-påsar i så borde min komma i skymundan 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. LilleJan Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. Kolaklubbor Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 2 st. TuttiFrutti kulrör Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 1 st. Haribo fruktnappar Inväxlat godis. 2 st. Mintolux Inväxlat godis. 2 st. Banana skids Inväxlat godis. 1 st. Wine Gums rulle Inväxlat godis. J3ns: Skicka helst listor som ligger under 30 bitar, och med någon/några dagars mellanrum. Jag personligen väntade till min första blev packad, sedan väntade jag en dag till och nu har jag skickat en ny Redigerad 21 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 RavenE: Hur långsam är du då egentligen? Jag fixar ca 200poäng i minuten. Sidan klagar ju då jag "skriver" in adresser som överstiger ~80 tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 RavenE: Hur långsam är du då egentligen? Jag fixar ca 200poäng i minuten. Kan du fixa lite åt mig? Får bara 20poäng varje runda med Tasker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Kan du fixa lite åt mig? Får bara 20poäng varje runda med Tasker Har du ställt in det på "As fast as possible"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur är det ni gör för att få så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Sidan klagar ju då jag "skriver" in adresser som överstiger ~80 tecken. Läs mitt tips nån sida tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hur är det ni gör för att få så mycket? Läs mitt tips nån sida tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nu gjorde jag en beställning på 26 bitar.. 2 st. New Refreshers Medlemsförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Frukt Drops Kampanjförtjänst. 1 st. Mintolux Kampanjförtjänst. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. 3 st. New Refreshers Inväxlat godis. Ser kanske lite mistänktsamt ut men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ser kanske lite mistänktsamt ut men... Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Läs mitt tips nån sida tillbaka. Läs mitt tips nån sida tillbaka. Asså vadå Eko? Redigerad 21 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts