Jump to content

Gratis är gott!


Anathema
 Share

Recommended Posts

Asså gör Så här!!! På e-post så skriver ni först in typ "@m.m" eller nått bar det inte är mer än 5 tecken... Sen trycker ni på spela in och så trycker ni "(här)@m.m" och skriver ni typ "j" sen på "Gå med" och sen stänger rutan som komemr upp och stänger av Inspelningen. Skriv sen in 95 på repeat och kör igenom en gång (1-2 min). Och sen tar ni bort alla "j":n och göra samma sak fast med "i", OSV.

edit* Sen när ni kört igenom "j" , "i" och "l" så kan ni ändra till @n.m OSV"

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså gör Så här!!! På e-post så skriver ni först in typ "@m.m" eller nått bar det inte är mer än 5 tecken... Sen trycker ni på spela in och så trycker ni "(här)@m.m" och skriver ni typ "j" sen på "Gå med" och sen stänger rutan som komemr upp och stänger av Inspelningen. Skriv sen in 95 på repeat och kör igenom en gång (1-2 min). Och sen tar ni bort alla "j":n och göra samma sak fast med "i", OSV.

edit* Sen när ni kört igenom "j" , "i" och "l" så kan ni ändra till @n.m OSV"

Måste man inte ta emot ett e-mail och konfirmera att man verkligen finns? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt. :D

Tror ni dom blir mer misstänksamma om man beställer allt godis i samma sort? Typ.. 16 Banana Skids? (Älskar Banana Skids)

Nej, varför skulle de? Det ser nästan mer trovärdigt ut. Om däremot din lista består av en massa Wine Gums eller Haribonappar kanske du inte ligger så bra till.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortfarande 68 ordra före mig.

119 för mig. De packar inte varje dag. :unsure:

Haha, samtidigt som jag tycker det är svinkul att snåla till sig lite godis så måste jag säga att jag känner lite medlidande för dem. Men jag tänker som så att "Man lär av sina misstag". Snart kommer gratisgodis.se upptäcka missen de har gjort och göra det svårare att fuska som så här. (Och det är då det är tur att jag reda har samlat ihop en massa poäng :huh: )

Det här är helt enkelt ett sätt att berätta det för dem. <_<

*Intalar mig detta, så jag inte ska behöva känna skuldkänslor*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahah! :huh:

Gick in på någon kampanj, tror det var GratisKungen och fyllde i massa skit och tryckte på "Gå med". Sedan stängde jag inte ned rutan utan gick tillbaka och öppnade en ny och fortsatte. Det gav mig sammanlagt sex Refreshers! <_< Är stolt att jag kom på ett litet knep, det där med spela in och det var för krångligt. :o

EDIT: :unsure: HAHA! :huh:

Nu har jag kommit på att det räcker med en ruta - sedan är det bara trycka till lite bokstäver på mailadressen och sedan gå med! :o

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahah! :huh:

Gick in på någon kampanj, tror det var GratisKungen och fyllde i massa skit och tryckte på "Gå med". Sedan stängde jag inte ned rutan utan gick tillbaka och öppnade en ny och fortsatte. Det gav mig sammanlagt sex Refreshers! <_< Är stolt att jag kom på ett litet knep, det där med spela in och det var för krångligt. ^_^

EDIT: :unsure: HAHA! :huh:

Nu har jag kommit på att det räcker med en ruta - sedan är det bara trycka till lite bokstäver på mailadressen och sedan gå med! :o

:o MEN DET ÄR :o JU SAMMA SAK SOM (w00t) VI SNACKAT O (w00t) M NU 10 SIDOR B (w00t) AKÅT! VILKET SAMMANTRÄFFANDE! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<_< MEN DET ÄR :unsure: JU SAMMA SAK SOM :huh: VI SNACKAT O :o M NU 10 SIDOR B :o AKÅT! VILKET SAMMANTRÄFFANDE! :o

Men jag har det ultimata sättet som kan skapa en oändlig loop för oändligt mycket poäng (w00t)

Altså skapa en unik e.postadress mha java innehållande 50 tecken. iofs..

Det finns ju bara 40^50 kombinationer vilket motsvarar en hel massa livstider (w00t)

Jag kommer få mest godis av alla :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA? <_< Här har alla snackat om program och spela in och skit, och så trodde jag var smart.. ajdå..

Nu kommer jag bli mobbad för detta i några veckor och i typ 10 sidor framåt.. :huh:

Programmet vi snackar om spelar alltså in dig när du skriver in random mailadresser. Sen spelar du upp det, och samma sak upprepas jättemånga gånger på jättekort tid. Alltså exakt samma sak, bara att det går fortare. :huh:

IDIOT :unsure:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...