Jump to content

The real name trääd !


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Manne = Manne, mansnamn, smeknamnsform av Emanuel

Emanuel = Mansnamnet Emanuel är ett hebreiskt namn med betydelsen "Gud är med oss". Namnet har använts som dopnamn i Sverige sedan 1600-talet.

Så jag älskhatar mitt namn.. Om det är ett ord. Om det inte är det så hoppas jag att ni fattar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You wish.

Alexander är ett manligt förnamn av grekiskt ursprung, och bildat av två ord som betyder försvarare och man (jämför antro, förled till bland annat antropologi).

- Wikipedia

Bah och blä!

Vad du just beskrev kan väl antydas vara en version av en hjälte?...

I alla fall för bajsigt högerfolk med förkärlek till män av lika ras, som i gemensam aktion maler ner andra män av annan ras, med hjälp utav pickadoller, för att på så sätt trygga sig....

Annars är Alexander, i min mening, ett alldeles utomordentligt namn. Sexigt som fan är det. Den dagen jag skaffar pojkvän, skall han under våra kinky games endast lystra till mitt stillsamma "Alexander"... Grrr...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No way!  <_<

Det heter jag med!

Carl (andranamn som sitter före förnamnet) Victor (förnamn) Hultfeldt (efternamn som härstammar från GBG?)

Du skojjar.

Jag heter också carl i andra namn. wiiiiieee :shifty:

Carl victor´s äger :P

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...