Jump to content

The Death Clock


I lol
 Share

Recommended Posts

Haha ja klaga du på min svenska..Det e ju roligt. skulle bara säga att jag inte är på svensk lektion just nu..annars har jag vg i svenska..tro vad du vill men så är det =) Aja bryr mig inte om denna klockan mer jag säger igen..Jag tror INTE på den..så e det ja..

Edit:men man får ju tro vad man vill jag tror ju på tomten så <_<

Haha, du är nog dum. Jag sa att jag inte förstog vad du skrivit när det är så rörigt. Skirv så folk förstår utan att behöva läsa flera gånger. Det är nog ingen som tror på denna klockan här, det vore ju perverst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänk hur världen är år 2085! Om boken Exodus (vilka har läst den förresten? Den är riktigt bra) var verklighet skulle väl hälften av jordens landyta ligga under vattnet nu.

Hemska tanke! <_<

Som pessimist har jag svårt att tro att vi kommer så långt som 2085.

Vi får vara nöjda om vi överlever 2030.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer bli 96 år!! :blink:

Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...