Jump to content

Gtasajten - Hall of Shame


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, ni har postat många bra trådar men ingen, jag upprepar det ingen tråd slår den när TöllsjöJugge bevisade att truth hasch med yetin

och när han hittade en indian by  :o

MEN FY FAN!! Jag som inte trodde på det först... -_- Där fick jag så jag teg, tror nog jag ska leta upp den där indian byn och försöka hitta The Truth och Yetin röka på, mariner också B) ? Fy, vilket spel, trodde inte att man skulle få se nåt sånt, men det finns ju bildbevis. Och ni som klagar på kaviltén kan ta sig i brasan och försvinna, ni ser ju att dom är äkta eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Jag minns någon tråd där det hejvilt diskuterades någon form av hemlig grotta man kunde komma till i... VC? Så var det en vänlig själ som lade upp en bild på hur man kom till grottan. Och den illustrationen av grottan finns fortfarande kvar på min näthinna. Är det någon som har bilden eller länken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bwahahah! luddee är en riktig konstnär!  :shifty:

His god, werry god, but not the best. Töllsjöjugge FTW:

Tack! men nu kommer bilden, min bror skickade den från hem-datorn, det är några bilder, typ stugan och när dom röker, glömde säga att en grupp marines var där inne med, hel skumt! men iallafall, Enjoy!

post-31-1102671935.jpg

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...