Jump to content

Carl Johnson


 Share

Recommended Posts

fattar inte varför alla nedrans kommentarer! "synd att man e neger!" :P OSV

På GTA3 fuskade jag ofta till mig en gängmedlem som var neger!

SPELAR INGEN ROLL FALL MAN E VIT ELLER SVART!

(skit fall man hade vart tjej men!)

fall man vill vara vit fuska till en vit då för H#LVETE! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför skulle det vara rasistiskt att tycka att Carl Johnsson inte ska vara neger? Får man inte ha en åsikt om hur man tycker att huvudkaraktären ska se ut eller? :huh:

Jag hade hellre sett att spelaren varit vit men det betyder inte att jag har något emot negrar i verkligheten. Herregud det är ju bara ett spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man är inte rasse om man tycker att en datorspelsfigur ska ha en viss hudfärg, ni som tror det verkar inte veta vad rasism är. I verkligheten är det annan sak men nu handlar det faktiskt om ett datorspel. Eller tycker ni att det är rasistiskt att spela som Bubba istället för Troy i GTA1? :huh:

Jag har ingenting alls emot svarta människor och jag säger inte att det är dåligt att spelaren är neger men jag hade själv föredragit att han var vit eftersom det är lättare att leva sig in i ett spel (tycker jag) om den man spelar som liknar en själv.

Men jag håller med GTA3 Freak att en vit snubbe inte hade passat så bra i den miljö San Andreas kommer utspela sig i. Oavsett hur huvudkaraktären ser ut tror jag att San Andreas kommer bli ett toppenspel. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...