Jump to content

GROTTA!


wahama
 Share

Recommended Posts

Ja hittade en grotta under vattnet i da i LS... den ligger i en kanal nära en stor väg :( men tyvärr så hade jag fem poliser efter mig och hittade den av en slump när jag råkade svänga av.

när jag kom ut ur grottan blev jag dödad av polisen innan jag (så dum jag är!) tittade på kartan. i grottan fanns det gångar och lite vapen (ak 47, desart eagel & nått annat som jag inte tog) och bilder på väggarna av typ konstiga saker...som liknar indianer eller nått konstigt djur...

ingången är lite dåld och för att komma in behöver man vara på botten av kanalen och simma längst kanten upp mot ytan, ser det ut som men rätt som det är så är man inne. men nu undrar jag om det är någon annan som har hittat den.. och i sånna fall skriv var dn är!! Skriv ochkså om ni vet några andra grottor/hemliga gångar. men nu ska jag gå och hitta den och kommer tillbaka när jag hittar den igen!

Redigerad av wahama
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

ligger det inte en grotta om man fortsätter från SF hållet längs hela strandvägen och när vägen börjer gå in i berget, är det inte n grotta i vattnet där? ungefär vid ett ostron.. har hört så iaf.

om du har klarat storyn eller iaf SF så läs här på det uppdraget man ska upp på en stor båt och i slutet dödar man en med svärd då e de lite grottor man simmar igenom iaf där är en snapshot om nån vill veta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...