Jump to content

GROTTA!


wahama
 Share

Recommended Posts

Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? :

Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos!  (:!!!:)

Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra!  (:!!!:)

;)

han kanske inte alls ljuger -_-

Edit: jag var dit nu och jag hittade ett ostron på botten..sånna där som man ska ta..men det ska ju inte finnas där! eller? :D

Redigerad av Richard_I
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? :

Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! :D

Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! :wacko:

Nu är det vell du som ljuger !

det finns Desert Eyeglies eller hur det nu stavas i Los Santos...

Jag har hittat en....

man åker bara så långt öster ut i Los Santos som det går tills man komemr till en stor väg....

sedan fortsätter man på den storae vägen tills den svänger in så man fortsätter på den stora vägen in i industri områderna...

mitt i svängen på östra sidan finns det ett staket med en liten strand bakom som har utsikten över en hamn i Los Santos på andra sidan....

på den stranden fnns det en "Desert Eyeglie"....

Väg beskrivningen var nog inte så bra....

men vapnet finns iaf i Los Santos !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? :

Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos!  :D

Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra!  :wacko:

Bara så att du vet, det finns _minst_ en Desert Eagle i Los Santos; har du aldrig varit vid Ocean Docks?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ha sa bara att han hade sett en mysko grotta

och om du inte bryr dig behöver du inte posta :D

Ja, det kanske var lite onödig post. Men vad det verkar som så är allt en lögn än så länge...och för den delen blir jag inte ett dugg förvånad om allt visar sig vara falskt.

Vi får väl se om någon kommer fram med en bra karta som kan peka ut detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det kanske var lite onödig post. Men vad det verkar som så är allt en lögn än så länge...och för den delen blir jag inte ett dugg förvånad om allt visar sig vara falskt.

Vi får väl se om någon kommer fram med en bra karta som kan peka ut detta.

ja, själv tror jag det ej förens nån har sett det och visar på karta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den där grottan om nån har en karta där dom har pekat ut vars alla vapen är dom kanske inte har hittat alla ställen så det är ju klart att det kanske skulle kunna vara en desert eagle där i grottan om den finns, och om den finns och han sa ju att det fanns indian målningar där men om det finns det så är det nog en av dom där 32 st påskäggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den där grottan om nån har en karta där dom har pekat ut vars alla vapen är dom kanske inte har hittat alla ställen så det är ju klart att det kanske skulle kunna vara en desert eagle där i grottan om den finns, och om den finns och han sa ju att det fanns indian målningar där men om det finns det så är det nog en av dom där 32 st påskäggen.

nej jag tror inte heller den kartan är 100% :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...