Jump to content

GROTTA!


wahama
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Var på precis samma ställe som man ser på din Radar nere i hörnet och det fanns inte ett skit utom en typ båt hangar aktig grej precis där du stod och jag testade att kasta en Cocktail precis som du och det såg fan exakt lika dant ut!!!!!

****** BUSTED ****** >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså jag har inte orkat läsa allt nu så dizza inte sönder mig men, vad menar han för storts grotta? jag vet inte fall den jag menar räknas som en grotta ni kan ju rätta mig fall jag har fel, men nära " the big ear " så går det en tåg räls, nära den där byn.. fall ni går ungeför vid det huset ni kan köpa där i Fort Carson, så ska det finnas en grotta där ? rätta mig fall jag har fel o hata mig inte >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså jag har inte orkat läsa allt nu så dizza inte sönder mig men, vad menar han för storts grotta? jag vet inte fall den jag menar räknas som en grotta ni kan ju rätta mig fall jag har fel, men nära " the big ear " så går det en tåg räls, nära den där byn.. fall ni går ungeför vid det huset ni kan köpa där i Fort Carson, så ska det finnas en grotta där ? rätta mig fall jag har fel o hata mig inte >_<

Jag hatar dig inte....jag älskar dig! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wahama sa inte du att det låg i skogen?

det verkar inte som det i alla fall.

han la ju in sina bilder på grottan och säger att han var tvungen att elda där för att se.

vad jag tror så eldade han bara för att vi inte skulle se vart han var ..

aja .. men på hans radar ser det i alla fall ut som att han står där vid hamnen i Los Santos ( inte säkert)

post-31-1101924167_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...