Jump to content

GROTTA!


wahama
 Share

Recommended Posts

Jag har letat från Flint County till slutet av kanalen!!

men jag har inte fått sett nånting!! :angry:

det här har bara slösat bort skit mkt tid för mig..och jag såg ingenting

så gå inte på det där skiten för det gjorde jag och letade som en idiot (:!!!:)

gud vad tråkit att wahama ljuger för oss alla! när du kan peka ut exakt vart det är så ska jag kolla igen men inte innan!

Som Lotto sa

-So I'll end this shit wit a fuckyou, but have a nice day ;)

Lotto this is my motto i get your mother for a dollar tomorrow.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 132
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Svara på de här frågorna så jag vet typ var.

1. Var det på Landet

2. Gick bergsväggen ända ner till bottnen

3. var det en grotta som man kunde andas i ( asså inte vattenfylld )

4. var det en motorväg eller bara en väg vid sidan av och hur nära var den .

Och sen .... om det nu var en grotta varför stannade du inte där inne till polisen försvunnit och typ tagit kort ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok , men på en vapen karta i min guide så är det en hel bunt med vapen på ett ställe vid kusten av los santos ( norr ) och det står att det ska finnas en colt 45 , och mkt fler vapen men det finns inte ett enda vapen där, ( på land ) så du kanske har rätt om att det finns en Grotta med vapen i , ska leta som fan tills jag hittar vapnerna. :P:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok , men på en vapen karta i min guide så är det en hel bunt med vapen på ett ställe vid kusten av los santos ( norr ) och det står att det ska finnas en colt 45 , och mkt fler vapen men det finns inte ett enda vapen där, ( på land ) så du kanske har rätt om att det finns en Grotta med vapen i , ska leta som fan tills jag hittar vapnerna. :P:rolleyes:

Åhh jävlar det har du rätt i tänkte inte på det när jag såg det! ska leta där jag med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet nu att du ljuger, och hur vet jag det? :

Jo, det finns inge Deseart Eagles i Los Santos! >_<

Vad är det som är så kul med att ljuga!! Lägg av! stick från detta forum, dra! <_<

joo det finns den desert eagle i los santos!! min polare hitta den när han va hos mig och starta en ny gubbe.. han hitta den vid en hamn eller nått (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...