Jump to content

Vem är du på kravallfältet?


The Dude
 Share

Vem är du på kravallfältet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 167
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla som inte tycker som okka är enligt han dumma i huvudet så det är bara för dig att ignorera det där. Låt han vara.

Ah, klassikern!

1. Hitler

2. Göbbels

3. okka

4. Göring

5. Carola

Jag anser bara att Moroni Family är en pre-puberterad, identitetssökande, kepsbärande fritidsgårdspatriot. Min åsikt, that's all. Enligt mig = idioti.

Och så fort jag yttrar mig lite sådär lagomt provokativt så drar folk paraleller till korstågen.

BRINN, o ni oliktänkande, BRINN!

Vad är det för fel i att tycka att ens egens uppfattning om saker och ting är vettigare, och därmed stå för den, och därmed argumentera för den, och därmed försöka få folk att tycka som en?

Jag tycker väl bara att jag har gjort det nog, och att det räcker att kalla en person idiot. Hey, det är ett sammanfattande ord.

Nä, nu ska jag göra fascisthälsning och gå och slå på lite Velvet Underground. Jag orkar inte ta upp denna diskussion igen, och slås för friheten att stå för sin egen åsikt (vilket såklart leder till att man är emot andras).

"They hate you if you're clever, and they despise a fool..."

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag det. Jag fattar inte äns vart du har fått det ifrån.

Tidigare diskussioner.

Om jag inte misstar mig, men i vilket fall så finns sannolikheten där.

Och om du är det eller ej är väl upp till dig att bestämma. Jag känner dig inte. Jag är bara lite lagomt fördomsfull.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, klassikern!

1. Hitler

2. Göbbels

3. okka

4. Göring

5. Carola

Jag anser bara att Moroni Family är en pre-puberterad, identitetssökande, kepsbärande fritidsgårdspatriot. Min åsikt, that's all. Enligt mig = idioti.

Och så fort jag yttrar mig lite sådär lagomt provokativt så drar folk paraleller till korstågen.

BRINN, o ni oliktänkande, BRINN!

Vad är det för fel i att tycka att ens egens uppfattning om saker och ting är vettigare, och därmed stå för den, och därmed argumentera för den, och därmed försöka få folk att tycka som en?

Jag tycker väl bara att jag har gjort det nog, och att det räcker att kalla en person idiot. Hey, det är ett sammanfattande ord.

Nä, nu ska jag göra fascisthälsning och gå och slå på lite Velvet Underground. Jag orkar inte ta upp denna diskussion igen, och slås för friheten att stå för sin egen åsikt (vilket såklart leder till att man är emot andras).

"They hate you if you're clever, and they despise a fool..."

Men Heil OKKA forfan!

Sade bara hur verkligheten såg ut och berättade även för Moroni_Family att han skulle ignorerar dig då det bara blir värre om han argumenterar mot dig. Jag menar, du ser. Du börjar skriva en lista som börjar med Hitler och sluter med Carola - how rude?

Skumt som fan är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Heil OKKA forfan!

Sade bara hur verkligheten såg ut och berättade även för Moroni_Family att han skulle ignorerar dig då det bara blir värre om han argumenterar mot dig. Jag menar, du ser. Du börjar skriva en lista som börjar med Hitler och sluter med Carola - how rude?

Skumt som fan är det.

Ondskan topp fem. Inget oförskämt med den.

Jag gillar min stalinistroll på forumet. HEIL OKKA. Hatkärlek for the win.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare diskussioner.

Om jag inte misstar mig, men i vilket fall så finns sannolikheten där.

Och om du är det eller ej är väl upp till dig att bestämma. Jag känner dig inte. Jag är bara lite lagomt fördomsfull.

Ska vi se. Jag har en identiet. Jag har aldrig keps på mig. Och jag hänger aldrig på fritidsgårdar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, klassikern!

1. Hitler

2. Göbbels

3. okka

4. Göring

5. Carola

Jag anser bara att Moroni Family är en pre-puberterad, identitetssökande, kepsbärande fritidsgårdspatriot. Min åsikt, that's all. Enligt mig = idioti.

Och så fort jag yttrar mig lite sådär lagomt provokativt så drar folk paraleller till korstågen.

BRINN, o ni oliktänkande, BRINN!

Vad är det för fel i att tycka att ens egens uppfattning om saker och ting är vettigare, och därmed stå för den, och därmed argumentera för den, och därmed försöka få folk att tycka som en?

Jag tycker väl bara att jag har gjort det nog, och att det räcker att kalla en person idiot. Hey, det är ett sammanfattande ord.

Nä, nu ska jag göra fascisthälsning och gå och slå på lite Velvet Underground. Jag orkar inte ta upp denna diskussion igen, och slås för friheten att stå för sin egen åsikt (vilket såklart leder till att man är emot andras).

"They hate you if you're clever, and they despise a fool..."

Men du måste ju alltid kalla folk som inte står på din sida för "knäppa". Var är demokratin? Politiska åsikter ska inte tas personligt, såvida dem inte är riktigt extrema... Och då menar jag den poltik som finns runt och långtbortom nazism och anarkism. Hujedamig. :P

Själv är jag nog polis. Håller hellre båda parter på mattan än att försöka besegra det andra, och skapa ett extremsamhälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du måste ju alltid kalla folk som inte står på din sida för "knäppa". Var är demokratin? Politiska åsikter ska inte tas personligt, såvida dem inte är riktigt extrema... Och då menar jag den poltik som finns runt och långtbortom nazism och anarkism. Hujedamig. ^_^

Själv är jag nog polis. Håller hellre båda parter på mattan än att försöka besegra det andra, och skapa ett extremsamhälle.

Såsom jag uppfattat det hetsade inte okka upp sig på grund av Moroni_Familys politiska åsikter, utan mer över varför han hade dem.

Klart jag är anarkisten, boooyah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...