Jump to content

Vem är du på kravallfältet?


The Dude
 Share

Vem är du på kravallfältet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 167
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ju jävligt märkligt att en tråd inte kan hållas på en seriös nivå på detta forum, hur kommer det sig?

Är medlem på andra forum och av någon anledning spårar inte trådar ut där på samma sätt som här.

Vi har mer humor! ;)

Vote: Anarkisten. Varför? Nasse kan jag inte vara (då jag är halvjude), och polis är en av de värsta saker jag kan tänka mig. Hellre anarkist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något ämne jag är för som ifrågasätts eller hur man nu vill säga det så är jag med anarkisterna. Är det några idioter som bara ska ställa till med oreda för ingenting så är jag med snutarna, men rösten faller på anarkisterna. Som sagt, är det något jag är för så hamnar jag i deras led.

Exakt min åsikt. Så ja, vad gör man då? nullar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Snuten.

Hatar allt detta snack om övervåld. Om 50 pers står och hivar kullersten mot dig blir du ju fan rädd. Ska man bara gå fram till demonstranterna och säga då : Skulle du vilja vara snäll att sluta och gå hem och titta på TV istället? Eller ska man fråga: Skulle du vilja stå still medans jag sätter på handbojor på dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Snuten.

Hatar allt detta snack om övervåld. Om 50 pers står och hivar kullersten mot dig blir du ju fan rädd. Ska man bara gå fram till demonstranterna och säga då : Skulle du vilja vara snäll att sluta och gå hem och titta på TV istället? Eller ska man fråga: Skulle du vilja stå still medans jag sätter på handbojor på dig?

Nej man ska göra som i göteborgskravallerna 2001 och skjuta skarpt rakt in i folksamlingen! Kravallpolis goes Ådalen ftw!

SlewME: Nej, jag ogillar inte poliser i regel och har vad jag minns aldrig uttalat mig om det heller. Bara att jag ifrågasätter tex narkotikalagarna, jag kan tänka mig att jobba inom polisyrket..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME: Nej, jag ogillar inte poliser i regel och har vad jag minns aldrig uttalat mig om det heller. Bara att jag ifrågasätter tex narkotikalagarna, jag kan tänka mig att jobba inom polisyrket..

Hej.

Antar att du röstade anarkist?

En till fråga som jag undrar över. Varför skrev du som du gjorde i ditt första inlägg? VAd var det som var kul, ville du vara ball?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...