Jump to content

Vem är du på kravallfältet?


The Dude
 Share

Vem är du på kravallfältet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I vilket led kommer du att stå nästa kravall? Kasta gatsten med anarkisterna? Sjunga nationalsången med fascisterna? Bruka övervåld med snutarna?

Med fascisterna menar jag rasister/patrioter/nynazister eller dylikt, och alltså inte snuten, som fått ett alldeles eget alternativ.

Rösta och diskutera!

Nulla inte, ta den som du förknippar dig med mest

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 167
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men gud vad trevlig du är.

Snuten, jag har nog inga problem att ta till övervåld.

De facto är att det där är tomma argument och bristfälliga bevis. Det finns enstaka fall där polis brukat övervåld.

Titta på anarkisterna vad de sysslar med, bråkar allihopa, vad tror ni polisen svarar med? Just det, våld.

Anarkister är inget annat än leksakspoliser som själv vill vara poliser och försöker därför ta lagen i egna händer men misslyckas alltid av utbildade och tränade poliser med utrustning för att stoppa bråk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något ämne jag är för som ifrågasätts eller hur man nu vill säga det så är jag med anarkisterna. Är det några idioter som bara ska ställa till med oreda för ingenting så är jag med snutarna, men rösten faller på anarkisterna. Som sagt, är det något jag är för så hamnar jag i deras led.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol SlewME, du måste fan släppa loss lite, ser du _ingen_ antydan till skämtsamhet i mitt inlägg? Jag vet mycket väl att AFA är stora fascister själva och deras handlingar snarare kan liknas vid terrorism. Men ideologiskt då, på ett skämtsamt sätt. Sen tycker jag att vi ska ha ett väl fungerande rättsväsende precis som du, och notera hipp-hipp-"snuten" som jag använde som bild. Jag uttryckte mig "Kasta sten med anarkisterna" (som om alla demonstranter kastar sten..) och "bruka övervåld med snutarna" (ja, du fattar poängen?)

Men jaaa, jag är så patetisk.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol SlewME, du måste fan släppa loss lite, ser du _ingen_ antydan till skämtsamhet i mitt inlägg? Jag vet mycket väl att AFA är stora fascister själva och deras handlingar snarare kan liknas vid terrorism. Men ideologiskt då, på ett skämtsamt sätt. Sen tycker jag att vi ska ha ett väl fungerande rättsväsende precis som du, och notera hipp-hipp-"snuten" som jag använde som bild. Jag uttryckte mig "Kasta sten med anarkisterna" (som om alla demonstranter kastar sten..) och "bruka övervåld med poliserna" (ja, du fattar poängen?)

Men jaaa, jag är så patetisk.

Hej, ja du var patetisk tills du förklarade att du inte var fullt seriös även fast jag vet att du inte är förtjust i poliser, men det är inte min ensak. Det är ok för mig.

Får ta tillbaka det jag sade till dig och jag ber om ursäkt i och med att det inte var seriöst menat. Varför jag brusade upp var för att du indirekt jämnställde poliser med nazism och att alla var svin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...