Jump to content

Hur många mobiltelefoner har du haft?


JMC
 Share

Hur många mobiltelefoner har du haft tills nu?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta att jag går off-topic, men vad menar du egentligen med det citerade inlägget?

Jag försöker inte provocera eller liknande, jag fattar helt enkelt inte vad du menar.

Han menar att han inte ville att folk skulle välja fel. Därför förtydligade han alternativen, står det två gånger uppmärksammar man det mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

8 st under mitt 14 åriga liv..

1. ericsson av något slag

2.en till ericsson

3.Nokia 3310

4.siemens V100

5.Nokia 6220

6.S-E V800

7. Ericsson

8. Nokia 6280

9. Nokia 3110

*edit* har en annan nokia som låne telefon om det räknas.. eftersom min 628 pajade...

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ingen! Tro det eller ej.

Jag tycker inte om att prata i telefon och har aldrig haft något behov av att kunna ringa folk när jag inte har tillgång till en fast telefon. Tänker inte heller skaffa nån bara för att alla andra har en.

Tycker synd om er som ringer och sms:ar bort hundratals kronor i månaden, de pengarna kan jag göra roligare saker för. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ägt en och samma mobiltelefon sedan 6-7 år tillbaka. En gammal Orbitel (tegelsten) som var antik redan när jag fick den. Tror den är gjord någongång i början på 1990-talet. Använder den bara när jag är på långresa eller liknande där det kan vara bra att kunna kontakta någon. Annars har jag inte så stort behov av dylika telefoner.

Batteriet laddar ur sjukt snabbt, man behöver inte enns ha den på.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Vote: Ingen! Tro det eller ej.

Jag tycker inte om att prata i telefon och har aldrig haft något behov av att kunna ringa folk när jag inte har tillgång till en fast telefon. Tänker inte heller skaffa nån bara för att alla andra har en.

Tycker synd om er som ringer och sms:ar bort hundratals kronor i månaden, de pengarna kan jag göra roligare saker för. :shifty:

Jag tror dig faktist. Har en polare som är likadan.

Det va ju samma när jag va liten. Då fanns knappt mobiler. Och vi behövde dom inte heller. Kan säga att jag skulle klara mig utan den även idag. Får man inte tag i en så ring lite senare. Så va det ju förr. Det funkade bra.

Plus tänk så få barn som blev rånade förr också. Idag går dom runt med ett antal tusen kronor i kläder, mobiler, mp3 spelare you name it...

Det är samma som att skriva på dom i pannan. Kom och råna mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...