Jump to content

Hur många mobiltelefoner har du haft?


JMC
 Share

Hur många mobiltelefoner har du haft tills nu?  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

3 stycken.

Först hade jag en Nokia 3310, sen böt jag till en annan Nokia, men kommer inte ihåg vilken modell det var. Böt senare tillbaka till Nokia 3310 då den andra krångla. När 3310 började krångla den med så blev det en Samsung C100, som jag nu har haft i snart 3 år. Känns som att det är dags att byta snart faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som har 8+ mobiler kanske borde tänka på att köpa lite kvalitetsvaror så man slipper byta varannan månad.

Vote: En.

Noka 3210 håller än idag.

Först ska jag säga att alla mina mobiler fungerar fin fint. Kan använda min Ericsson GF768 om jag vill men med tanke på att jag är en sk prylbög så tänker jag inte det.

Prylbög: En person som tycker om att köpa och äga nya saker, särskilt det senaste inom hemelektronik

För det andra heter det Nokia. Men svennar kanske inte bryr sig om sådant.

Suomi! Suomi! (w00t)

För det tredje så är 3210 en av Nokias bästa mobiltelefoner. Den klarar att slängas i marken flera gånger och kommer med troligt fungera efteråt. Och har det som en mobil egentligen ska ha samtal och sms funktion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm.. nu när jag räknat dom har jag verkligen haft för många.. här är alla, från början till den jag har nu! några modeller har jag haft 2 ggr.. 8210 gick sönder så jag skaffa ny..

NOKIA 3120- fick den av Far min

NOKIA 3210- köpte den begagnad

NOKIA 3310- köpte den ny

NOKIA 3330- köpte den ny

ERICSSON A1018s- lånade av en kompis, för 3330 gick sönder

NOKIA 3210- köpte den begagnad

NOKIA 8210- köpte den begagnad

NOKIA 8210- köpte den beg igen för den förra gick sönder

NOKIA 3510- köpte den ny

NOKIA N-GAGE- köpte den begagnad

NOKIA 3100- köpte den ny

NOKIA 7610- köpte den ny

ush..har verkligen lagt ut för mycket pengar.. den första skaffade jag år 2000..

den coolaste jag hade var N-Gage.. och den jag har nu är oxå bra..

Redigerad av tojo909
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som har 8+ mobiler kanske borde tänka på att köpa lite kvalitetsvaror så man slipper byta varannan månad.

Vote: En.

Noka 3210 håller än idag.

Köper ny mobil ungefär varje år +/- nån månad.

Detta beror på att bindningstiden på mitt abbonemang är 12 månader och när den är över binder jag upp mig igen och får en ny mobil för en krona.

Och som JMC så fint uttryckte det så är jag nog lite utav en "Prylbög" :P

Vote: 11 st.. Orka leta upp vad alla heter.. De senaste är :

Nokia 6280 (använder den nu)

LG U8138

LG U8130

SE T310

Sony nånting

osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som har 8+ mobiler kanske borde tänka på att köpa lite kvalitetsvaror så man slipper byta varannan månad.

Vote: En.

Noka 3210 håller än idag.

Håller med JMC.

Det är bara det att efter 2 månader vill jag ha en ny, spelar ingen roll hur dyr den är.

Men äntligen har jag hittat en mobil som passar mig perfekt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med JMC.

Det är bara det att efter 2 månader vill jag ha en ny, spelar ingen roll hur dyr den är.

Men äntligen har jag hittat en mobil som passar mig perfekt. :P

Men jisses, varför? En mobiltelefon ringer man och skickar sms med. Spelar roll om du kan spela DOOM III på senaste mobilen eller att det finns 30 000 ringsignaler - det är inte värt det .... imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...