Jump to content

Vilka medlemmar?


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Men jag gör en liten lista ändå :rolleyes:...Hoppas det här kommer se bra ut:P

Namn:...........Anledning:

Jag...............Har varit här sen november '02 o känner att jag hör hemma här :)

Funnylin........Best friends forever hette det. Nu ser man dig inte ofta men du får slå en pling.

KalleR...........Tänker på honom när jag hör GTAsajten

StellHell........ Samma här

Hultenius...... Behöver jag förklara??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius

Blaque - inaktiv

KalleR(GTA3_PLAYER)

Misterwoopie - inaktiv

Arvid

Funnylin - inaktiv?

Tänker jag på GTAsajten så ploppar dom namnen upp först, alltid. Kommer antagligen alltid göra det också, så finns ingen att lura. Vi 7 är GTAsajten. :)

Sen finns det såklart lite eftersläntar. :rolleyes:

Topp3(the big vercetti) och Karatemorfar hade en uppesittar-natt med mig en gång i tiden. På så sätt blev dom med klassiska.

Mika är min RL polare och han som visade mig GTAsajten, på så sätt blir han klassisk i allra högsta grad.

Hedagarden är klassisk eftersom han var den första "riktiga" moddaren vi fick till GTAsajten. Synd att han var före i tiden. Han skulle nog kunnat göra mycket kul med SA.

Sen har vi Fulodum som har det coolaste namnet och jag älskade hans humor när han var aktiv.

Och för att folk ska känna sig "viktiga" så säger jag att alla under 1000sträcket på ett vis är klassiska. Iaf mer klassiska än dom nyreggade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius

Blaque - inaktiv

KalleR(GTA3_PLAYER)

Misterwoopie - inaktiv

Arvid

Funnylin - inaktiv?

Och för att folk ska känna sig "viktiga" så säger jag att alla under 1000sträcket på ett vis är klassiska. Iaf mer klassiska än dom nyreggade.

YES!!!!.. han nämnde mig..

Joo då titta där borta

<------------ 650!!!

Under 1000!! :)

Edit: Ok jag medger att det var ett onödigt inläg.. Jag lägger ner nu.. Men ändå. MIG!!! :rolleyes:

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker följande medlemmar är klassiska:

Hultenius

Blaque

Stellhell

Skribb

Karatemorfar (vet inte om han heter så ännu)

Arman

Arvid

Funnylin

Carolus (vet ej om han är aktiv)

Darkjak

osv...

För att bli "klassisk" måste man ha varit aktiv länge, samt skriva många inlägg. Man skall gärna ha en egen stil som genomsyrar varje inlägg. En politisk uppfattning väger självklart tungt. Någonting som gör en unik.

Jag har själv varit väldigt lite aktiv, men är säker på att jag skulle kunna ansluta mig till listan om jag hade skrivit mer :rolleyes: . Ingen kan dock ändra på mitt medlemsnummer, vilket gör att jag enligt Stellhell är klassisk. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade med under 1000 är att man är klassiskt på 2 olika sätt.

En medlem med nummer 502 t.ex. är klassisk på det vis att han kom hit under forumets första år (2002). Sen kan man bli klassisk genom hur aktiv man är och hur man är som person.

Ingen kommer oftast ihåg en spammande idiot (förutom pottzork då kanske). Därimot kommer man ihåg personer som har skrivigt något vettigt. Då spelar det ingen roll om man kom hit 2002 eller 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen kommer oftast ihåg en spammande idiot (förutom pottzork då kanske). Därimot kommer man ihåg personer som har skrivigt något vettigt. Då spelar det ingen roll om man kom hit 2002 eller 2006.

Haha, pottzork kommer leva kvar i våra hjärtan så länge forumet lever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...